تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان تحقیقات کشاورزی با شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

  • کد خبر : 11511
  • 23 اردیبهشت 1403 - 11:46
امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان تحقیقات کشاورزی با شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان
تفاهم‌نامه همکاری مشترک آموزشی، پژوهشی و نوآوری بین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان امضا شد.
به گزارش آذردید؛

تفاهم‌نامه همکاری مشترک آموزشی، پژوهشی، نوآوری و تقویت زیرساخت‌ها برای رونق، توسعه و دانش‌بنیان شدن شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به امضای سید مجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و صمد بهزاد بعنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره رسید.

سید مجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تات در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، با اشاره بر ضرورت استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی سازمان تات جهت رونق، توسعه و دانش‌بنیان شدن بخش کشاورزی گفت: تقویت زیرساخت‌ها، مراکز تحقیق و توسعه نوآوری، راه‌اندازی هنرستان بخش کشاورزی، توانمندسازی نیروهای شرکت، حل چالش‌های حوزه‌های زراعت، دامپروری و باغبانی با مشارکت مؤسسات تحقیقاتی همچنین استفاده از ظرفیت علوم تحقیقات و فناوری در قالب پایان‌نامه‌های دانشجویان دکتری در این مجموعه بخشی از توافق بود.

وی ضمن اعلام آمادگی در اجرای تفاهم‌نامه مشترک شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خاطرنشان کرد: با اهتمامی که در مجموعه سازمان تحقیقات کشاورزی و این شرکت در اجرای این تفاهم‌نامه وجود دارد، امیدواریم با عملیاتی شدن مفاد این تفاهم‌نامه شاهد افزایش بهره‌وری از بعد کمی و کیفی باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11511
  • 36 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.