تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

اکیپ های بازرسی کیفیت انجام طرح های زیبا سازی را نظارت کنند

  • کد خبر : 11464
  • 20 اردیبهشت 1403 - 8:01
اکیپ های بازرسی کیفیت انجام طرح های زیبا سازی را نظارت کنند
عضو شورای شهر اردبیل در جلسه کمیسیون زیباسازی شهری که با حضور مدیران مناطق،شورابیل و سازمان فضای سبز اردبیل برگزار شد؛گفت: از انجایی شهرداری مکلف است از اغتشاشات بصری، درهم ریختگی فضاهای شهری در خیابان ها و کوچه ها پیشگیری کند، لذا از طرفی نیز باید به کیفیت کار و اقدام انجام گرفته شده نیز توجه ویژه داشته باشد.
به گزارش آذردید؛

ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل در جلسه کمیسیون زیباسازی شهری که با حضور مدیران مناطق،شورابیل و سازمان فضای سبز اردبیل برگزار شد؛گفت: از انجایی شهرداری مکلف است از اغتشاشات بصری، درهم ریختگی فضاهای شهری در خیابان ها و کوچه ها پیشگیری کند، لذا از طرفی نیز باید به کیفیت کار و اقدام انجام گرفته شده نیز توجه ویژه داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از تلاش مدیران مناطق در رنگ امیزی جداول و نرده های معابر شهری گفت: این وظیفه واحد بازرسی شهرداری است تا نسبت به اجرای بهتر طرح های انجام شده از آسفالت ریزی گرفته تا رنگ امیزی جداول و … ورود پیدا کند و با اعزام ناظرین و اکیپ های بازرسی از ناقص اجرا شدن طرح ها جلوگیری کند.

صفری ادامه داد: از شهردار اردبیل درخواست داریم اهتمام ویژه ای نسبت به زمین هایی که در مناطق کم برخوردار شهر کاربری فضای سبز دارند داشته باشد تا  فضای شهری این مناطق نیز زیباتر شوند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11464
  • 33 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.