تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

وجود پروژه های نیمه کاره، اقدامات بزرگ انجام یافته را کم ارزش میکند

  • کد خبر : 11256
  • 08 اردیبهشت 1403 - 11:53
وجود پروژه های نیمه کاره، اقدامات بزرگ انجام یافته را کم ارزش میکند
سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در بخشی دیگر از نطق پیش از دستور خود در جلسه رسمی شورای شهر در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: انتظار داریم تمامی برنامه‌ها وپروژه های شهرداری در قالب برنامه مصوب پیش رود.
به گزارش آذردید؛

سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در بخشی دیگر از نطق پیش از دستور خود در جلسه رسمی شورای شهر در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: انتظار داریم تمامی برنامه‌ها وپروژه های شهرداری در قالب برنامه مصوب پیش رود.

🔹وی با بیان اینکه تعداد ۵۰۰ پروژه عمرانی داریم که ۱۰ درصد آنها بزرگ و مهم هستند؛افزود: بعضی از آنها ده سال است که در سرفصل برنامه ها تکرار و بعضیها در جمع بندی و درصدگیریها حیات خلوت بعضی از مسئولین هستند که نگرانی از این است که روزی تعدادی از این پروژه ها به جنازه ای در شهر تبدیل شوند.

🔹سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه وجود پروژه های نیمه کاره ارزش کارهای انجام یافته را هم پایین می‌آورد؛ افزود: اولویت بندی و اتمام زمانبندی پروژه‌ها مشخص نیست. از شهردار محترم درخواست دارم اتمام حداقل ۱۰ درصد پروژه‌های مهم را اولویت بندی و زمان‌بندی کند .

🔹️سلامت صفری عنوان کرد: پروژه های پل بسیج، بالخلی چای، خروجی محله شهریار،تکمیل حلقه شهردار الکترونیک و شهر هوشمند، پلاک هوشمند، خیابان ۴۵ متری سید صدرالدین، انتقال بازار آهن فروشان و تمهیدات احداث باغ شریعت از جمله پروژه های اولویت دار می باشد.
_
🔹صفری ادامه داد: تعریض پل آقا باقر، شروع نهضت آسفالت معابر،تفکیک زباله از مبدا،توسعه گلخانه و تبدیل به نمایشگاه گل و گیاه، انجام تعریض‌های عادلانه در مناطق، خروجی احمدیه، رسیدن به سرانه فضای سبز، ساماندهی وانت بارها و اتمام فرایند حسابرسی‌های سال ۱۴۰۰ ،۱۴۰۱ و۱۴۰۲ از دیگر پروژه های نیمه تمام اولویت دار است.

🔹 عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: بازبینی و اصلاحیه در متن عقد قراردادها، ساماندهی دفن زباله،تعمیر زباله‌دان‌ها، تعمیر و احداث ۳۴ پارک، خرید ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و۲۰ دستگاه ون و خرید ماشین آلات برفروبی و عمرانی و خدماتی هم که در سر فصل برنامه هاست بموقع اقدام شود.

🔹وی تصریح کرد:پارکینگ حاشیه‌ای و پارک سوارها، تجهیز پارک‌ها با وسایل بازی، احداث دو ایستگاه آتش‌نشانی، پرداخت بدهیها و تحویل شهرک‌های قدیمی از جمله دیگر پروژه های مهم است که باید در برنامه های شهرداری در سال جاری باشد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11256
  • 10 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.