تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳

هویت بخشی و برند سازی در حوزه زیباسازی شهری مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر : 11458
  • 20 اردیبهشت 1403 - 7:16
هویت بخشی و برند سازی در حوزه زیباسازی شهری مورد توجه قرار گیرد
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه کمیسیون زیباسازی گفت: از آنجایی که فضای شهری و زیبایی محلات و کوچه ها در رفتار نگرش شهروندان تاثیرگذار است؛ لذا دغدغه این است تا فضای شهری به نحوی باشد تا حس ارامش به شهروندان انقال یابد.
به گزارش آذردید؛

بهزاد عباسزاده نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه کمیسیون زیباسازی گفت: از آنجایی که فضای شهری و زیبایی محلات و کوچه ها در رفتار  نگرش شهروندان تاثیرگذار است؛  لذا دغدغه این است تا فضای شهری به نحوی باشد تا حس ارامش به شهروندان انقال یابد.

وی با تاکید بر اینکه تا انتهای این دوره از شورا بایستی طرح جامع زیباسازی شهری به مرحله اجرایی برسد؛ افزود: متاسفانه  در شهر اردبیل تصمیمات انجام شده در حوزه زیباسازی بصورت جزیره ای است و باید این رویکرد حذف شود.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: شایسته است در زیباسازی فضای شهری از صاحبان ایده و فکر بهره بگیریم و با استفاده از یک سند بالادستی از  تصمیمات خلق الساعه در اجرای یک طرح جلوگیری کنیم.

عباس زاده با تاکید بر تلاش بر برند سازی و هویت بخشی به شهر اردبیل و داشتن یک نماد خاص( کاشت یک نوع درخت و یا یک گیاه )؛گفت: امیدواریم با اهتمام مدیران در حوزه برندسازی نیز گامهایی برداریم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11458
  • 18 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.