تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

جمعیت هلال احمر در روزهای سخت و بحرانی مددجوی مردم هستند

  • کد خبر : 11503
  • 22 اردیبهشت 1403 - 14:22
جمعیت هلال احمر در روزهای سخت و بحرانی مددجوی مردم هستند
فرمانده کل نیروی انتظامی، استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر در روزهای سخت و بحرانی زمانی که مردم نیازمند محبت هستند، مددجوی آن ها می باشد.
به گزارش آذردید؛

سردار جواد تقوی فرمانده کل نیروی انتظامی استان اردبیل به مناسبت هفته هلال احمر با حضور در جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به ایثارگری امدادگران این جمعیت در سوانح و بلایای طبیعی اذعان کرد: نیروی انتظامی قدردان محبت و زحمات جمعیت هلال احمر است چرا که این نهاد در روزهای سخت و شرایط بحرانی که مردم نیازمند محبت بودند در کنار آن ها خدمت رسانی کرده است.

به اذعان وی فعالیت در یکسری از سازمان ها نیازمند عشق محبت است و جمعیت هلال احمر در ردیف این سازمان ها قرار گرفته است ایثارگری پشتوانه عاشق بودن است امدادگران این جمعیت با این پشتوانه در کنار مردم آسیب دیده و حادثه دیده قرار می گیرند.

فرمانده کل نیروی انتظامی استان اردبیل ادامه داد: ما هفته هلال احمر را بهانه ای قرار دادیم تا به دیدار کسانی برویم که عاشقانه و با قرار گرفتن در دل حوادث به مردم امداد می رسانند چرا که اقدام آن ها قداست دارد فارغ از زمان و مکان در حال خدمت هستند.

در ادامه حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز با قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت: احساس امنیت موجود در جامعه، نقش مهمی در امدادرسانی ما به مردم در سوانح و حوادث مختلف داشته است و مانیز قدردان زحمات شبانه روزی شما هستیم.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر ۱۳ پایگاه فعال در سطح استان دارد تا ماه های آینده دو پایگاه دیگر به جمع آن ها افزوده خواهد شد.

قویدل با بیان اینکه این جمعیت در سال گذشته در بحث پاسخگویی به حوادث در کنار دستگاه های خدمات رسان دیگر خوب عمل کرده است، افزود: در سال گذشته این جمعیت ۳۶ سیل را در استان امدادرسانی کرده است و افتخار ما است که به مردمی که لایق هستند خدمت ارائه کرده ایم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11503
  • 36 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.