تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

مخالف با تخصیص اعتبار برای طرح های جدید هستم

  • کد خبر : 8127
  • 27 آبان 1402 - 8:14
مخالف با تخصیص اعتبار برای طرح های جدید هستم
عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر ضمن مخالفت با لایحه شهرداری در خصوص جابجایی اعتبار برخی از پروژه های منطقه ۲ و ۳ شهرداری گفت: در طول ۸ ماه گذشته شاهد چندین جابجایی اعتبار در پروژه های شهرداری بودیم که این جابحایی قطعا بودجه سال جاری را با مشکل مواجه خواهد کرد.
به گزارش آذردید؛

🔹ابراهیم علی پور عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر ضمن مخالفت با لایحه شهرداری در خصوص جابجایی اعتبار برخی از پروژه های منطقه ۲ و ۳ شهرداری گفت: در طول ۸ ماه گذشته شاهد چندین جابجایی اعتبار در پروژه های شهرداری بودیم که این جابحایی قطعا بودجه سال جاری را با مشکل مواجه خواهد کرد.

🔹وی با بیان اینکه این جابجایی اعتبارات قدرت نظارتی اعضای شورای شهر را تضعیف میکند؛ افزود: نبود نظم و تبعیض در تخصیص اعتبارات برای پروژه ها از نقاط ضعف بودجه سال جاری است.

🔹رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل ادامه داد: به شدت مخالف تخصیص بودجه برای طرح های جدید هستم چرا که بایستی پروژه های تعریف شده به سرانجام برسد.

🔹وی با تاکید براینکه توسعه شهری نیازمند سیاست توضیحی است و نه سیاست توجیهی، گفت: اقداماتی را که انجام میدهیم نباید توجیه کنیم بلکه بایستی واقع بینانه تر آنها را انجام دهیم.

🔹 عضو شورای شهر اردبیل گفت: هرگونه جابجایی اعتبار بایستی در هیئت رییسه کمیسیون فنی و عمران شورای شهر مطرح و تصویب شود که متاسفانه اینگونه نیست.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8127
  • 109 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.