تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

کاربری تجاری برای مساجد شهر را ترویج ندهیم

  • کد خبر : 8130
  • 27 آبان 1402 - 10:10
کاربری تجاری برای مساجد شهر را ترویج ندهیم
عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در خصوص لایحه ی جابجایی اعتبارات برخی از پروژه های شهری گفت: اگر قرار است پروژه ای انجام نشود و اعتبار آن برای پروژه دیگر صرف شود چرا به مردم برای اجرای آن قول می دهیم؟
به گزارش آذردید؛

🔹️حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در خصوص لایحه ی جابجایی اعتبارات برخی از پروژه های شهری گفت: اگر قرار است پروژه ای انجام نشود و اعتبار آن برای پروژه دیگر صرف شود چرا به مردم برای اجرای آن قول می دهیم؟

🔹️وی با تاکید بر اینکه مدیران مناطق باید به منطقه خود و پروژه هایی که در آن در حال اجرا است و یا در برنامه قرار دارد اشرافیت کامل داشته باشند؛ افزود: چنانچه بودجه مصوب شده خارج از برنامه هزینه گردد در این صورت اعضای شورای شهر زیر سوال خواهند رفت.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه گاها یک و در نهایت دو مورد جابجایی و آن هم در نیمه دوم سال مشکلی ندارد؛ گفت: تعدد در جابجایی اعتبارات مورد قبول نیست. اگر در اجرای پروژه های شهر با برنامه و بودجه پیش نرویم پس چرا زمان برای بررسی و تصویب آن می گذاریم؟

🔹️عضو شورای شهر همچنین با مخالفت با لایحه اعمال مجوز برای نظریه دیوان عدالت برای بخشش جریمه ۳ میلیاردی مسجد ائمه بیان کرد: اینکه مساجد از یک مکان مذهبی، فرهنگی و اسلامی و … به اماکن تجاری تبدیل میشود و رفته رفته این موضوع ترویج پیدا میکند اصلا خوشایند نیست.

🔹️فتحی با اشاره به اینکه اگر مساجدها به دنبال فراهم سازی مکانهای تجاری هستند بایستی حق و حقوق شهرداری نیز پرداخت شود؛ گفت: نباید اجازه دهیم فضای روحانی و مذهبی در حریم مثلا ۵۰۰ متری مساجد مورد چالش قرار گرفته و مساجد محل کسب و کار و تجارت باشد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8130
  • 82 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.