تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

کسب رتبه اول کشوری در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی در اردبیل

  • کد خبر : 11438
  • 19 اردیبهشت 1403 - 10:55
کسب رتبه اول کشوری در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی در اردبیل
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت : کسب رتبه اول کشوری در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی توسط امور اراضی اردبیل نمونه بارزی از کار جهادی است .
به گزارش آذردید؛

فرهاد ثنائی با اعلام این خبر افزود: در اولین جلسه بررسی عملکرد واحد‌های ثبتی و مدیریت‌های امور اراضی استانها که در ساختمان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد شهرستانهای اردبیل، نیر و گرمی رتبه های اول تا سوم کشوری و شهرستان مشگین شهر رتبه هفتم را در بین بیش از ۵۰۰ شهرستان احراز کردند.

🔹وی ادامه داد : استان اردبیل با بیش از ۷۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و یک میلیون هکتار اراضی منابع طبیعی از استانهای برتر کشوری در زمینه کاداستر اراضی می باشد که تا کنون بیش از ۹۸ درصد اراضی ملی و ۲۷ درصد اراضی کشاورزی کاداستر و دارای سند تک برگی شده است.

🔹این مقام مسئول افزود: وسعت کم قطعات در اراضی کشاورزی ، کوهستانی بودن منطقه و تعلل چندین ساله در تعیین تکلیف اراضی خالصه از جمله مشکلات صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان اردبیل می باشد که ارائه راهکارهای مناسب و همکاری دستگاه‌های ذیربط باعث جهش و پیشرفت چشمگیر در صدور اسناد اراضی کشاورزی در طی ۱۸ ماه اخیر شده است.
🔹لازم به توضیح است در این جلسه که با حضور روسای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان امور اراضی کشور برگزار شد از مدیر امور اراضی استان اردبیل بعنوان مدیریت برتر کشوری در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی تجلیل بعمل آمد. پاسخ دهی سریع و دقت بالا و همچنین ارائه راه حل های و ابتکارات نوین در بررسی پرونده ها و رفع مشکلات متقاضیان دریافت اسناد اراضی کشاورزی از جمله موارد موثر در سنجش و انتخاب مدیریت امور اراضی استان اردبیل بعنوان مدیریت برتر کشوری بوده است.

🔹وی در پایان از پشتیبانی رئیس دادگستری کل استان اردبیل و مصوبات راهگشای شورای حفظ حقوق بیت المال و مساعدت استاندار و همکاری سایر دستگاههای ذیربط که موجب توفیق اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در کسب رتبه برتر کشوری در کاداستر اراضی کشاورزی شده است قدردانی کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11438
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.