تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آئین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل برگزار می‌شود

  • کد خبر : 8741
  • 13 آذر 1402 - 13:18
آئین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل برگزار می‌شود
 معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان گفت: آیین نکوداشت ۳۰ نفر از نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل روز چهارشنبه در تالار مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود.
به گزارش آذردید؛

رئوف موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آئین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل در رشته‌های مختلف سینما، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، قرآن و عترت، شعر و ادب، موسیقی و رسانه روز چهارشنبه در تالار مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آئین با حضور مدیران صندوق اعتباری هنر، مسئولان استانی و محلی و جمع کثیری از هنرمندان و نامداران استان اردبیل برگزار می‌شود، گفت: انتقال تجارب و الگو قراردادن هنرمندان پیشکسوت به ویژه برای نسل جوان و تأکید بر جایگاه ویژه شهرستان‌ها در پرورش نخبگان فرهنگی و هنری، از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.موسوی خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی انجام گرفته مقرر شده است تا تمرکز حضور فقط مختص هنرمندان و نامداران مرکز استان نباشد بلکه هنرمندان شاخص شهرها و شهرستان های تابعه استان اردبیل نیز همراه با خانواده های خود در این مراسم حضور بهم رسانند.وی تاکید کرد: انتقال تجارب و الگو قراردادن هنرمندان پیشکسوت به ویژه برای نسل جوان و تأکید بر جایگاه ویژه شهرستان‌ها در پرورش نخبگان فرهنگی و هنری، از جمله اهداف برگزاری این مراسم است. معاون فرهنگی ارشاد اسلامی اردبیل بیان کرد: این چهارمین آئین نکوداشت هنرمندان نامدار، پیشکسوت و یا دارای نشان درجه یک هنری است که در استان‌ها توسط صندوق اعتباری هنر در دولت مردمی برگزار می‌شود.
موسوی با بیان اینکه در این مراسم همچنین از استاد شاهی مقام فرهنگی و ادبی و شاعر و ادیب برجسته کشور نیز تکریم و تجلیل خواهد شد، ادامه داد: هنرمندانی چون علی نصیریان، اتابک نادری، فرهاد قائمیان، داریوش مودییان و اسماعیل امینی نیز حضور خواهند داشت.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8741
  • 41 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.