تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اجرای پویش «زندگی با آیه ها» با هدف تحقق «جهاد تبیین قرآنی» در استان اردبیل

  • کد خبر : 10848
  • 26 اسفند 1402 - 9:17
اجرای پویش «زندگی با آیه ها» با هدف تحقق «جهاد تبیین قرآنی» در استان اردبیل
مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل در مصاحبه ای با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و نیز بهار طبیعت و عید نوروز، اظهار کرد: تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت نوید بخش سالی پر از خیر و برکت است.
به گزارش آذردید؛

 

🔰 علی دژبانی مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل در مصاحبه ای با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و نیز بهار طبیعت و عید نوروز، اظهار کرد: تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت نوید بخش سالی پر از خیر و برکت است.

🔰 مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به برنامه های ماه رمضان در حوزه رسانه، اجرای پویش “زندگی با آیه ها” را محور اصلی فعالیت ها اشاره کرد و افزود: ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی طرح ملی “زندگی با آیه ها” است.

🔰 دژبانی افزود: گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قران کریم به باورها، اندیشه ها و رفتارهای عملی در بین تمامی اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان از نتایح اجرای طرح “زندگی با آیه ها” در استان اردبیل است.

🔰 مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نحوه شرکت در پویش “زندگی با آیه ها” اشاره کرد و افزود: مردم استان اردبیل می توانند برای پیوستن به پویش “زندگی با آیه ها”، عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10848
  • 27 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.