تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مشارکت ۷۰ درصدی مداحان و هیئت های مذهبی اردبیل در «جشنواره سراسری وفا»

  • کد خبر : 9943
  • 19 دی 1402 - 12:40
مشارکت ۷۰ درصدی مداحان و هیئت های مذهبی اردبیل در «جشنواره سراسری وفا»
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مصاحبه ای به همکاری کانون مداحان، هیئت های مذهبی استان اردیبل در اجرای جشنواره سراسری وفا اشاره کرد و افزود: این جشنواره از سری برنامه های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و ولایت است که در سراسر استان اردبیل اجرا می شود و تاکنون ۷۰ درصد از مداحان و هیئت های مذهبی در این جشنواره شرکت کرده و امیدوار افزایش این مشارکت تا زمان اختتامیه جشنواره هستیم. 
به گزارش آذردید؛

مرتضی قبادی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مصاحبه ای به همکاری کانون مداحان، هیئت های مذهبی استان اردیبل در اجرای جشنواره سراسری وفا اشاره کرد و افزود: این جشنواره از سری برنامه های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و ولایت است که در سراسر استان اردبیل اجرا می شود و تاکنون ۷۰ درصد از مداحان و هیئت های مذهبی در این جشنواره شرکت کرده و امیدوار افزایش این مشارکت تا زمان اختتامیه جشنواره هستیم.

وی افزود: عموم برادران و خواهران علاقمند برای شرکت در این جشنواره می توانند تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ آثار خود را در قالب دلنوشته، عکس، شعر، مداحی و … با موضوع حضرت ابوالفضل العباس(ع) به آدرس vafa3-ard@ در ایتا، اینستاگرام و ایمیل ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۵۳۱۷۴۵۳۸۹ تماس حاصل کنند.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: «جشنواره سراسری وفا» ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و از صاحبان آثار برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر می شود.

قبادی فضای مجازی و دیجیتال را از دیگر بخش های این جشنواره عنوان کرد و افزود: علاقمندان می توانند با طراحی و تولید نرم افزار در قالب اپلیکیشن های موبایل و تحت وب، تولید محتوا در قالب پادکست، اینفوگرافی و موشن گرافی و نیز انتشار محتوا در قالب وبلاگ، کانال، صفحات شبکه های اجتماعی در «جشنواره سراسری وفا» شرکت کنند.

وی افزود: عموم برادران و خواهران علاقمند برای شرکت در این جشنواره می توانند تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ آثار خود را به آدرس vafa3-ard@ در ایتا، اینستاگرام و ایمیل ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۵۳۱۷۴۵۳۸۹ تماس حاصل کنند.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: «جشنواره سراسری وفا» ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و از صاحبان آثار برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر می شود.

قبادی افزود: مداحان و مسئولین هیئت های مذهبی استان اردبیل از زمان آغاز جشنواره آثار متعددی در قالب مداحی، دلنوشته ، عکس و … به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند و همکاری مستمر و شایسته ای در اجرای این جشنواره دارند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9943
  • 51 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.