تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اهمیت مدیریت بحران و نقش اقدامات سریع و به موقع در کنترل آن

  • کد خبر : 9515
  • 04 دی 1402 - 11:06
اهمیت مدیریت بحران و نقش اقدامات سریع و به موقع در کنترل آن
در جلسه ای که با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد بر اهمیت مدیریت بحران و نقش اقدامات سریع و به موقع در کنترل آن تاکید شد.
به گزارش آذردید؛

در جلسه ای که با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد بر اهمیت مدیریت بحران و نقش اقدامات سریع و به موقع در کنترل آن تاکید شد

کارگاه آموزشی مفاهیم و کلیات EOP بیمارستانی در مدیریت بحران برای دبیران کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای مراکز آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.

در این جلسه، عادل صادقی، مسئول EOC دانشگاه در خصوص اهمیت مدیریت بحران و نقش اقدامات سریع و به موقع در کنترل بحران مطالبی ارائه کرد.

با حضور دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده دانشگاه در سالن جلسات معاونت فرهنگی برگزار شد. 🔸به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، این جلسه با محوریت بررسی برنامه‌های کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده دانشگاه و بحث و تبادل نظر در خصوص عملیاتی کردن برنامه‌های این کمیته، برگزار شد.
 رهبر در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های مربوط به جوانی جمعیت، گفت: مصاحبه از اساتید موفق دارای فرزند و تشویق دانشجویان به ازدواج و همچنین تشویق کارکنان و اساتید به فرزندآوری، باید یکی از محوریت‌های فعالیت کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده دانشگاه باشد.
راه اندازی مهدکودک برای فرزندان کارکنان و اساتید دانشگاه، برگزاری مسابقات تولید پادکست با موضوع جوانی جمعیت، تجلیل و الگوسازی از چهره‌های برتر این حوزه، از جمله مباحثی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین در ادامه این جلسه، گزارش عمنلکرد اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی در حوزه جوانی جمعیت، توسط رئیس این اداره ارائه شد.
Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9515
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.