تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

افزایش تخت بیمارستانی در استان اردبیل یک ضرورت مهم است

  • کد خبر : 10070
  • 28 دی 1402 - 9:03
افزایش تخت بیمارستانی در استان اردبیل یک ضرورت مهم است
استاندار اردبیل با اشاره به پایین بودن تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان و عدم توجه به ارتقاء وضعیت در سال‌های گذشته، گفت: اختصاص تجهیزات، منابع اعتباری و نیروی انسانی، وابسته به تعداد تخت‌های بیمارستانی بوده و از این رو تلاش برای افزایش تعداد تخت‌ها ضرورتی مهم است.
به گزارش آذردید؛

در نشست اعضای هیأت‌رئیسه دانشگاه با سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل، گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته این حوزه طی ۲ سال گذشته در بخش‌های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ارائه شد.

استاندار اردبیل نیز در این نشست با اشاره به وضعیت نامطلوب حوزه بهداشت و درمان در استان اردبیل، پایین بودن تعداد تخت‌های بیمارستانی و عدم توجه به ارتقاء وضعیت در سال‌های گذشته را یادآور شد و افزود: اختصاص تجهیزات، منابع اعتباری و نیروی انسانی وابسته به تعداد تخت‌های بیمارستانی است و باید تلاش کنیم تعداد تخت‌ها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های در دست اجرا برای بهبود وضعیت تخت‌های بیمارستانی، اولویت قرار گرفتن بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده را یادآور شد و از افزایش درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه از یک‌ونیم‌درصد به ۲۰درصد خبر داد.

عاملی ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان برای ارائه خدمات در بیمارستان‌ها، بر تلاش و همگرایی فعالان حوزه درمان در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای جامعه تأکید کرد.

استاندار اردبیل به افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و ضمن تأکید بر حمایت از این حوزه، خواستار هدایت منابع و تسهیلات ویژه این بخش برای فعالیت‌های دانش‌بنیان حوزه درمان و دارو شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10070
  • 44 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.