تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ایده تبدیل علم به ثروت اصلی‌ترین راه پیشرفت کشور است

  • کد خبر : 6520
  • 30 مرداد 1402 - 10:19
ایده تبدیل علم به ثروت اصلی‌ترین راه پیشرفت کشور است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه دانشجوی آرمانی باید از لحاظ علمی توانمند باشد، گفت: ایده تبدیل علم به ثروت اصلی‌ترین راه پیشرفت کشور است
به گزارش آذردید؛

آیت الله سیدحسن عاملی در دومین دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی(حامیم ۲) دانشگاه‌های استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ویژگی‌های یک دانشجوی آرمانی، گفت: دانشجوی آرمانی باید از لحاظ علمی توانمند باشد و عقلانیت در رفتار وی موج بزند.
وی مهم‌ترین شاخصه آرمانی بودن یک دانشجو را توجه به فعالیت‌های علمی عنوان کرد و افزود: علم به انسان سعه وجودی می‌بخشد و در همین راستا باید نقش موثری در تولید علم کشور و دنیا داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به ضرورت توجه به تهذیب نفس در کنار علم‌آموزی نیز تاکید کرد و افزود: علم باعث می‌شود تا روح دانشجوی آرمانی قدرت پیدا کند.
وی سرعت تحولات علمی در دنیا را حیرت‌آور توصیف کرد و افزود: ایده تبدیل علم به ثروت اصلی‌ترین راه برای پیشرفت کشور و مطرح شدن در عرصه جهانی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل به ضرورت احیای احساس‌های جمعی تاکید کرد و گفت: در همین راستا حساسیت به عزت و اقتدار کشور نیز بسیار مهم است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=6520
  • 54 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.