تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بازدید نمایندگان دستگاه قضایی استان از مراجع و نهاد های شبه قضایی

  • کد خبر : 10265
  • 10 بهمن 1402 - 9:13
بازدید نمایندگان دستگاه قضایی استان از مراجع و نهاد های شبه قضایی
در راستای نظارت استانی موضوع ماده 21 دستورالعمل نظارت بر نهاد های شبه قضایی ، حسینیان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری در پلیس راهور استان حضور یافتند.
به گزارش آذردید؛

در راستای نظارت استانی موضوع ماده ۲۱ دستورالعمل نظارت بر نهاد های شبه قضایی ، حسینیان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری در پلیس راهور استان حضور یافتند.

حسینیان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و مسئول هیات نظارت استانی موضوع دستورالعمل فوق الاشاره با بررسی وضعیت پرونده های موضوع ماده ۵ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از کمسیون رسیدگی به اعتراضات ناشی از تخلفات رانندگی اردبیل بازدید نمود.
وی در این بازدید با تشریح اهمیت نهاد های شبه قضایی در احقاق حقوق مردم ، سلامت و کارآمدی بیش از پیش نهاد های شبه قضایی را در گرو اجرای دقیق و صحیح قوانین و مقررات توأم با رأفت اسلامی عنوان نموده و تأکید کرد: دستگاه قضایی استان مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته به طور مستمر و مداوم این از اینگونه واحد ها بازدید کرده و با هرگونه موارد تخلف و سهل انگاری مطابق با قانون برخورد می نماید.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10265
  • 41 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.