تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

⭕️ دستگاه‌های مختلف برای صدور اسناد تک برگی در استان همکاری کنند

  • کد خبر : 11347
  • 12 اردیبهشت 1403 - 22:22
⭕️ دستگاه‌های مختلف برای صدور اسناد تک برگی در استان همکاری کنند
در راستای رفع مشکلات اولویت دار در زمینه حدنگاری اراضی کشاورزی و آخرین وضعیت حد نگاری اراضی زراعی در شهرستان گرمی برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

در راستای رفع مشکلات اولویت دار در زمینه حدنگاری اراضی کشاورزی و آخرین وضعیت حد نگاری اراضی زراعی در شهرستان گرمی، جلسه‌ای با حضور خدادادی معاون قضایی و جانشین رئیس کل دادگستری، مولایی فرماندارگرمی ، فتاحی فرماندار انگوت و مدیران مربوطه در محل فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد.

🔹خدادادی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه، با اشاره به اهمیت اولویت اجرای قانون حدنگاری در دستگاه قضایی و اهتمام به اجرای دقیق و کامل آن خاطر نشان کرد: اجرای قانون حدنگاری و تثبیت مالکیت از طرفی موجب شفافیت شده و از بروز فساد و وقوع جرم پیشگیری می‌کند و از طرفی نیز در کاهش اختلافات ملکی و میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم بسیار موثر است، بنابراین این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال تا حصول اهداف نهایی پیگیری می‌شود.

🔹جانشین رئیس کل دادگستری در شورای حفظ حقوق بیت المال اظهار داشت: در شهرستان گرمی اراده جدی بین مسئولان شهرستانی برای اجرای کامل قانون حد نگاری وجود دارد و انتظار می‌رود در سایه هماهنگی لازم به هدف گذاری‌های ترسیم شده در راستای صدور اسناد زراعی در این شهرستان دست یابیم.

🔹مولایی فرماندارگرمی هم در این جلسه، مشکل عمده در تسریع صدور اسناد زراعی را کمبود نیروی انسانی واحد ثبتی در شهرستان و برخی از ادارات مرتبط در این حوزه عنوان کرد و از مدیران استانی خواست نسبت به طرح و رفع این مشکلات در کمیته استانی نیز اقدام لازم صورت دهند.

🔹وی همکاری و مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در سطح شهرستان در اجرای این طرح را یادآور و اظهار داشت: دهیاران و شوراها در شهرستان طبق تاکیدات قبلی در این زمینه باید با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود، نسبت به ترغیب مردم و کشاورزان به حدنگاری اراضی کشاورزی و املاک خود و همچنین تبدیل اسناد دفترچه‌ای به سند تک برگ و رسمی و جمع‌آوری تمام اسناد و مدارک اراضی و املاک مردم، مسئولانه اقدام کنند.

🆔 @Tak_khabar

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11347
  • 12 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.