تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳

صیانت از نیروی انسانی زحمتکش در اولویت کاری می باشد

  • کد خبر : 6924
  • 29 شهریور 1402 - 14:46
صیانت از نیروی انسانی زحمتکش در اولویت کاری می باشد
مدیرعامل شرکت در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر پارساباد اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره شرکت، هر کدام در حوزه ای خاص صاحبنظر بوده و در کنار هم با همدلی و همراهی در جهت پیشبرد کارها تلاش می کنند. همکاران هیئت مدیره از پتانسیل های این بنگاه اقتصادی غافل نبوده و برای موضوعات کلان و متوسط برنامه ریزی می نمایند. وی افزود: ظرفیت های منطقه در مقایسه با سایر مناطق کشور، خارق العاده است و ساکنین آن بایستی بیشتر از پیش قدرش را بدانند. رشد و پیشرفت شهرستان های مغان مرهون شرکتین مغان و پارس بوده و بعد از تاسیس و راه اندازی این مجتمع های عظیم ملی شاهد رونق اقتصادی زایدالوصفی بوده ایم. 
به گزارش آذردید؛

صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر پارساباد اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره شرکت، هر کدام در حوزه ای خاص صاحبنظر بوده و در کنار هم با همدلی و همراهی در جهت پیشبرد کارها تلاش می کنند. همکاران هیئت مدیره از پتانسیل های این بنگاه اقتصادی غافل نبوده و برای موضوعات کلان و متوسط برنامه ریزی می نمایند. ✅ وی افزود: ظرفیت های منطقه در مقایسه با سایر مناطق کشور، خارق العاده است و ساکنین آن بایستی بیشتر از پیش قدرش را بدانند. رشد و پیشرفت شهرستان های مغان مرهون شرکتین مغان و پارس بوده و بعد از تاسیس و راه اندازی این مجتمع های عظیم ملی شاهد رونق اقتصادی زایدالوصفی بوده ایم.

بهزاد بیان کرد: عشایر مغان از کشاورزان و دامداران پیشرو مملکت هستند که شیوه زراعت، دامپروری و باغداری آنان بصورت مستقیم از این بنگاه اقتصادی تاثیر پذیرفته است. یکی از فلسفه های ایجاد شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان انتقال دانش، فناوری و تکنولوژی های نوین بعنوان یک الگو و الگوسازی آن برای منطقه و کشور بوده که این امر به نحو شایسته ای انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: در حال حاضر آرامش ویژه ای در شرکت حکمفرماست و با توجه به امیدهای روشنی که مقابل انظار پرسنل ترسیم شده، روحیه و انگیزه کاری کارکنان نیز بهتر گردیده است. تنوع کارها در تولید که بعنوان زنجیره ای متصل بهم می باشد، امتیازی بزرگ بوده و به افزایش درآمد منجر می گردد.

عضو هیئت مدیره شرکت تصریح نمود: شرکت دارای چالش های فراوانی است و ما نیز برای حل آن با سرمایه گذاران متعددی مذاکراتی انجام داده ایم تا از توان آنان بهره لازم را ببریم. تولید بذور از دیگر برنامه هایی است که مذاکراتی با موسسه گواهی بذر و نهال در این خصوص صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: بحث اصلاح ساختار لازمه این بنگاه اقتصادی جهت پیشبرد هر چه بهتر امور بوده و بحث و بررسی هایی در این زمینه در هیئت مدیره انجام شده و در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد. ۶۰ درصد نیروی انسانی شرکت در ستاد و ۴۰ درصد نیز در قسمت های تولیدی فعالیت دارند که این مسئله به یکی از چالش های این مجتمع عظیم ملی تبدیل شده و ما در نظر داریم بهای لازم را به کارگران و فعالین واحدهای تولیدی قائل شویم. محل استراحت کارگران بایستی در حد و شان شایسته آنان باشد. صیانت از نیروی انسانی زحمتکش در اولویت کاری می باشد.

صمد بهزاد اذعان داشت: شفافیت در هر سازمان اقتصادی مهم بوده و این امر در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بعنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل حائز اهمیت ویژه ای است و ما نیز نهایت کوشش را در این راستا بکار می بندیم. ما با صداقت، جدیت و اقتدار کارها را شروع کرده ایم و بحمدلله تاکنون مشکلی حادث نشده و امورات شرکت بدون حواشی با تعامل و همدلی به خوبی پیش می رود.

مدیرعامل شرکت اضافه کرد: ماموریت ما تولید در حوزه های مختلف کشاورزی، دامی، باغی و صنعتی بوده و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین کشاورز، دامدار و باغدار مملکت می باشد که به فعالیت شبانه روزی برای تامین بخشی از امنیت غذایی کشور اقدام می کند.

نایبعلی رحیمی، رئیس هیئت مدیره شرکت خاطر نشان ساخت: شهردار و اعضای شورای شهر نسبت به بقیه مسئولین آشنایی بیشتری به مسائل شهری داشته و به نقاط ضعف و قوت آن وقوف بیشتری دارند. اعضای هیئت مدیره شرکت و اعضای شورای پارساباد همگی بومی منطقه بوده و از تعصب خاصی برخوردارند.

رئیس هیئت مدیره شرکت افزود: مطالباتی از سوی مردم از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و سایر ارگان ها وجود دارد. برای دوری از چالش ها باید با ایده های جدید بابی نو برای حل مشکلات باز کرده و از طریق ارتباط و همفکری رد پایی مثبت بگذاریم. اعضای شورای شهر نماینده چند هزار نفر در شورا بوده و چنانچه کاستی هایی وجود داشته باشد، این کاستی ها به حساب بومی ها گذارده خواهد شد که اعضای هیئت مدیره شرکت نیز از آن جمله هستند و بایستی از طریق همکاری با رفع مشکلات منطقه نسبت به رفع این نقیصه اقدام گردد...

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=6924
  • 67 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.