تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مانور انتخابات در اردبیل برگزار می شود

  • کد خبر : 10373
  • 17 بهمن 1402 - 7:40
مانور انتخابات در اردبیل برگزار می شود
فرماندار اردبیل در جلسه بافرماندارن نیر ونمین وسرعین گفت:تعامل بسیار خوبی بین فرمانداران برای برگزاری باشکوه انتخابات درحوزه انتخابی اردبیل و نیر ونمین وسرعین وجود دارد وبابرگزاری جلسات هماهنگی های لازم انجام می شود.
به گزارش آذردید؛

سید محمد اعتماد اعجازی از امادگی برای برگزاری باشکوه انتحابات دراردبیل خبرداد گفت:برنامه وپیش بینی های لازم برای پیشبرد روند انتخابات وحین انتخابات انجام شده است تامشکلی ومسئله ای در روند انتخابات. به وجود نیاید.

وی بر برگزاری آموزش برای عوامل اجرایی انتخابات تاکید کرد وگفت:این دوره ها برگزارشده وبرای آشنایی و موفق عمل کردن عوامل اجرایی انتخابات برگزار می شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد:مانور انتخابات هم در اردبیل برگزار می شود تاآمادگی عوامل اجرایی انتخابات سنجش ومشکلات بررسی وتدابیر لازم برای برطرف کردن این مشکلات احتمالی انجام شود.

اعتماد اعجازی گفت:جلساتی هم با مسئولان فناوری واطلاعات برای پوشش اینترنت محل شعبات در زمان اخذ رای برگزار شده ومی شود تا دراین راستا مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود:تبیلغات نامزدها هم درزمان مشخص شده انجام می شود واز نامزد ها وطرفدارانش انتظار می رود قانون را در روند انتخابات مبنای کار قرار دهند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد:مردم شهرستان اردبیل بار دیگر باحضور حماسی خود درپای صندوق های رای حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد.

در این جلسه فرمانداران نیر ونمین وسرعین وبرخی عوامل اجرایی پیشنهادات وراهکارهای لازم رای برای برگزاری بهتر وب

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10373
  • 32 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.