تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پیام تشکر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از مردم همیشه در صحنه استان

  • کد خبر : 10674
  • 12 اسفند 1402 - 14:18
پیام تشکر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از مردم همیشه در صحنه استان
 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی از مردم شریف استان اردبیل بلحاظ حضور گسترده و حماسی در انتخابات 11 اسفند ماه تقدیر کرد.
به گزارش آذردید؛

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی از مردم شریف استان اردبیل بلحاظ حضور گسترده و حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است: حضور باشکوه و کم نظیر مردم مؤمن و فداکار در جمعه حماسی و انتخابات دوزادهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بیانگر تعهد، روحیه انقلابی و ایمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. انتخابات ۱۱ اسفندماه یک جشن واقعی بود که به حول و قوه الهی پیشرفت و اعتلای کشور، امنیت ملی و شور ونشاط پایدار را تضمین می کند و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دنبال خواهد داشت. حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان نظام اسلامی خواهد شد. یقینا حماسه ۱۱ اسفندماه، تبلوراعتماد امام راحل عظیم الشان(ره) به مردم بود که فرمودند:‹‹ میزان رای ملت است و مردم اسلام را می خواهند.›› اینجانب، متواضعانه از عموم مردم عزیز، متدین،آگاه،سختکوش و ولایتمدار استان اردبیل که با مشارکت کم نظیر خود در تاریخ انتخابات این استان، حضوری به یاد ماندنی را به یادگار گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم . موفقیت همگان را در راستای تحقق ارزش ها و آرمانهای بلند انقلاب، امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری و شهدای عزیز ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10674
  • 35 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.