تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پیام تقدیرمقام عالی قضایی استان به مناسبت حضور باشکوه مردم استان اردبیل در انتخابات ۱۱ اسفند

  • کد خبر : 10660
  • 12 اسفند 1402 - 11:27
پیام تقدیرمقام عالی قضایی استان به مناسبت حضور باشکوه مردم استان اردبیل در انتخابات ۱۱ اسفند
بدون شك انتخابات مظهر اقتدار ملي و صحنه بي بديل و تبلور عيني جمهوريت نظام اسلامي است كه همواره متكي به آراء مردم و مستظهر به پشتيباني آنان بوده است.
به گزارش آذردید؛

بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه بی بدیل و تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است که همواره متکی به آراء مردم و مستظهر به پشتیبانی آنان بوده است.
حضور معنادار مردم از هر گرایش و سلیقه باعث افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه روابط بین الملل و ارتقاء جایگاه امنیت ملی و تداوم روند رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور است.
این حضور آگاهانه، دشمن شکن و گسترده در انتخابات بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح و طراوت تازه ای را بر کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمید و نشان داد که این ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.
اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان ، از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، از زحمات و مساعی کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از: اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، مجموعه قضایی استان، فرمانداران، یگان های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز نامزدها و طرفداران آنها، اصحاب پرتلاش رسانه به ویژه رسانه ملی و شبکه استانی سبلان و سایر اشخاص و عواملی که با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور و باشکوه در استان را فراهم کردند، تشکر نموده از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت دارم.

حسین کثیرلو
رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان اردبیل

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10660
  • 34 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.