وی گفت: در این حادثه سه نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس فوریتهای پزشکی به بیمارستان ولیعصر مشگین شهر منتقل شدند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است، تصریح کرد: به دلیل برودت هوا در چند روز اخیر نیاز به وسایل گرمایشی در استان افزایش یافته، اما باید نکات ایمنی در استفاده از وسایل نیز فراموش نشود.
مسمومیت سه نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگینشهر
- کد خبر : 10484
- 15 February 2024 - 14:11
- 188 بازدید

