تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همراهی در انتقال تجربه و دانش ذیقیمت مدیران ادوار می تواند کمک حال مدیریت کشت و صنعت مغان باشد

  • کد خبر : 7385
  • 30 مهر 1402 - 7:50
همراهی در انتقال تجربه و دانش ذیقیمت مدیران ادوار می تواند کمک حال مدیریت کشت و صنعت مغان باشد
مدیرعامل شرکت در همایش مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد ادوار شرکت ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و تقدیر و تشکر از آنان اظهار داشت: تشریف فرمایی مدیران و چهره های خدمتگزار و تاثیرگذار ادوار که پیش از این تلاش های بسیاری را برای پویایی آن به منصه ظهور و بروز رسانده اند، اتفاق میمون و مبارکی بوده و امیدوارم در انتقال تجربه و دانش ذیقیمت شان مدیریت این بنگاه اقتصادی را همراهی نمایند. 
به گزارش آذردید؛

صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت در همایش مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد ادوار شرکت ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و تقدیر و تشکر از آنان اظهار داشت: تشریف فرمایی مدیران و چهره های خدمتگزار و تاثیرگذار ادوار که پیش از این تلاش های بسیاری را برای پویایی آن به منصه ظهور و بروز رسانده اند، اتفاق میمون و مبارکی بوده و امیدوارم در انتقال تجربه و دانش ذیقیمت شان مدیریت این بنگاه اقتصادی را همراهی نمایند.

وی افزود: اینجانب به همراه سایر اعضای هیئت مدیره، فعالیت مان را با رویکرد جدید در این مجموعه آغاز کرده ایم و خروجی رویکرد مذکور این بوده است که از توانمندی، تجارب و دانش عزیزانی که در طول مدت ها در شرکت صاحب تجربه بوده و می توانند در توسعه آن کمک حال ما باشند، مورد توجه قرار بگیرد. هر کدام از میهمانان عزیز می توانند در حوزه های مختلف نقشی را در ماموریت سازمانی شرکت ایفا کنند.

بهزاد بیان کرد: بحث های استفاده از ظرفیت کاری و توسعه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از موضوعاتی است که در دستور کار مدیریت بوده و مذاکراتی در این خصوص در سطح وزارتخانه شروع شده است. جهت فعالسازی ظرفیت ها مذاکراتی با معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ایجاد زنجیره تولید نهال مغانه با هدف صادرات انجام و جلساتی برگزار گردیده است و معاون محترم امور باغبانی وزارتخانه نیز قول حمایت های لازم را داده اند تا بتوانیم کارهای اجرایی پروژه را عملی کنیم و حتی اشاره کردند، چنانچه نهالی در بازار خارج به فروش نرفته باشد، بعنوان یک کالای یارانه دار برای تامین نهال کشور مد نظر قرار گرفته خواهد شد.  مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: با توجه به اینکه از نظر متولیان و تولیدکنندگان اقتصاد کشاورزی زراعت چوب یکی از سودده ترین فعالیت ها می باشد و با امعان نظر به اینکه بخش بزرگی از زمین های شرکت مورد استفاده قرار نگرفته و بلااستفاده است، صحبت ها و مذاکراتی با وزیر محترم جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها در راستای دستور مقام معظم رهبری برای کاشت یک میلیارد نهال انجام گرفته و ما هم از ظرفیت سازمان مزبور استفاده کرده و موافقت آن را اخذ نموده ایم که مقرر گردیده است، تیم اجرایی عازم شرکت شود. مطالعات اجرایی پروژه در دستور کار بوده و در حال انجام می باشد.

عضو هیئت مدیره شرکت تصریح نمود: نشست هایی با سازمان گواهی بذر و نهال کشور در خصوص تولید و تکثیر بذر انجام شده و خوشبختانه با یک شرکت ترکیه ای وارد مذاکره شده ایم تا این امر با برند مغانه در این بنگاه اقتصادی عملیاتی گردد. تفاهمنامه آن آماده بوده و بزودی قرارداد نهایی آن منعقد می گردد که بدنبال آن ۵ رقم از بذور در شرکت تولید خواهد شد. این موضوع، اتفاق مبارکی بوده و سود سرشاری را عاید این مجتمع عظیم ملی خواهد کرد.

وی توجه به واحدهای ضررده را از اولویت های شرکت توصیف نموده و ادامه داد: در صورت های مالی سال ۱۴۰۱ مبلغ ۸۵ میلیارد تومان ضرر برای کارخانه قند مغان ثبت شده و این رقم برای امسال مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی می گردد. با توجه به اینکه در طول چند سال گذشته این واحد صنعتی از واحدهای ضررده بوده است، جلسات مختلفی با اعضای هیئت مدیره برای چاره اندیشی و مهار زیان برگزار کرده و به این نتیجه رسیدیم که چنانچه سرمایه گذاری وجود داشته باشد، بحث زنجیره تولید شکر یعنی تولید چغندر قند و فعالیت کارخانه را تقویت نموده و حتی فعالیت آن را از ۲ ماه به حدود ۶ ماه برسانیم. در این راستا با شرکت توانمندی وارد مذاکره شده ایم و بازدیدهایی نیز از سوی طرف مقابل انجام شده و پیش نویس قرارداد تنظیم گردیده است و قرارداد نهایی با رعایت مسائل حقوقی و فنی برای مدیریت این واحد ضررده بزودی منعقد می شود...

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7385
  • 61 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.