تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کمبود نیروی انسانی در دامپزشکی ملموس است

  • کد خبر : 3171
  • 27 بهمن 1400 - 14:10
کمبود نیروی انسانی در دامپزشکی ملموس است
نماینده مردم گرمی در مجلس با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی در دامپزشکی با توجه به حجم و گستره کاری کاملا ملموس و مشهود است افزود: در کمیسیون اجتماعی مجلس نهایت تلاش خود را در راستای تامین نیروی انسانی انجام خواهم داد.
به گزارش آذردید؛

ولی اسماعیلی ظهر امروز در نشست با مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با انتقاد از اینکه خدمات دامپزشکی در جامعه به مردم تبیین نشده و این ارگان حوزه سلامت بدرستی در جامعه شناخته نشده است اظهار داشت: مسئله غذا و دسترسی به تغذیه سالم از الویت های اساسی و نیاز های اولیه بشری است لذا ارگانهای مرتبط موضوع از جمله دامپزشکی باید از همه لحاظ مورد حمایت واقع شوند.

وی با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی در دامپزشکی با توجه به حجم و گستره کاری کاملا ملموس و مشهود است افزود: در کمیسیون اجتماعی مجلس نهایت تلاش خود را در راستای تامین نیروی انسانی انجام خواهم داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در عین حال خواستار گسترش خدمات دامپزشکی در مناطق محروم استان و حمایت از فعالیت های بخش خصوصی در این مناطق شد.

وی ضمن استقبال از احداث کشتارگاه صنعتی دام شهرستان گرمی تصریح کرد: اگر محدودیت و مانعی در احداث این کشتارگاه باشد باید با همکاری بین بخشی دستگاههای اجرایی و ارگانهای مرتبط مرتفع کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اجرای طرح سراسری واکسیناسیون رایگان تب برفکی در جمعیت دام روستایی و عشایر منطقه و استان توسط دامپزشکی را گامی مهم در حفظ و حراست از سرمایه دامی عنوان کر

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=3171
  • 347 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.