تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

امدادرسانی به ۷۱۶ نفر گرفتار شده در برف و کولاک خلخال

  • کد خبر : 10008
  • 23 دی 1402 - 9:42
امدادرسانی به ۷۱۶ نفر گرفتار شده در برف و کولاک خلخال
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تیم‌های عملیاتی این جمعیت به ۷۱۶ سرنشین خودروهای در راه مانده در برف و کولاک، امدادرسانی کردند.
به گزارش آذردید؛

مجید فتاح زاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال از ظهر چهارشنبه ۲۲ دی، سه تیم‌ عملیاتی شهرستان خلخال متشکل از ۱۲ نفر/ روز نجاتگر با بکارگیری یک دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

 

وی افزود: برهمین اساس، در پی تماس مردمی‌ با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر بارش شدید برف و کولاک و گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در برف و کولاک، قرمز و سفید پوشان این جمعیت برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

 

این مسئول افزود: تا این لحظه به ۲۴۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.

 

فتاح زاده با بیان اینکه چهار نفر از حادثه دیدگان نیز در پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس اسکان داده شده اند، گفت: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به صورت آماده باش در تمام محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات رسانی به هموطنان می‌باشند.

 

گفتنی است، هم‎وطنان می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی و حادثه، برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

 

عملیات همچنان ادامه دارد…

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10008
  • 58 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.