تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

رونمایی از فناوری های جدید در بستر فضای مجازی برای تسهیل خدمت به مردم شریف استان

  • کد خبر : 10615
  • 07 اسفند 1402 - 12:03
رونمایی از فناوری های جدید در بستر فضای مجازی برای تسهیل خدمت به مردم شریف استان
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) جهت برگزاری برخط مزایده ها در استان با حضور مقام عالی قضایی استان، نماینده قوه قضاییه و وزارت صمت افتتاح شد .
به گزارش آذردید؛

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز میلاد حضرت امام عصر( عج) به تشریح و تبیین لزوم استفاده از ظرفیت های فن آوری های نوین در حوزه های مختلف اظهار داشت: یکی از برنامه ها و اولویت های مهم دستگاه قضایی استفاده بیش از پیش در امر الکترونیکی کردن امورات است که الحمدالله دستگاه‌ قضایی استان توانسته است در این مسیر گام های بسیار مهمی در بحث ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و دادرسی های الکترونیک بردارد.

وی افزود: الکترونیکی کردن مزایده ها نیز گام اثر گذار دیگری است دادگستری استان در دستور کار قرار داده است که امید است به همت کارکنان به ویژه واحد اجرای احکام بتواند ضمن تسریع در امور و شفاف سازی های لازم رضایتمندی عموم مردم را نیز در این خصوص برآورده‌ سازند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به روز انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری بر لزوم دشمن شناسی و مقابله و با تهدیدات و توطئه های آنان گفت: مسلماً حضور گسترده، پرشور و توام با بصیرت در انتخابات سنگری محکم در مقابل هجمه اای دشمنان و مایه افتخار و سربلندی نظام میدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
سامانه بر خط مزایده این امکان را فراهم می سازد تا فراینده مزایده‌ از ابتدا تا انتهای آن تمام الکترونیکی برگزار گردد و قیمتها بر اساس سیستمی تجزیه و تحلیل و سپس بالاترین قیمت پیشنهادی اعلام می گردد.
ارایه آموزش های لازم به کارکنان در خصوص نحوه برگزاری مزایده الکترونیکی توسط کارشناسان و ارایه توضیحات لازم از سوی معاون فن آوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری و لزوم دقت و جدیت در اجرا و جاری نمودن فرایتد آن از دیگر موضوعات این جلسه بود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10615
  • 53 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.