تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

۱۰ مقاله برتر همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی انتخاب شد

  • کد خبر : 9815
  • 14 دی 1402 - 14:29
۱۰ مقاله برتر همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی انتخاب شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:مقالات بخش اصلی همایش توسط ۱۹ نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده که در نهایت ۱۰ مقاله به عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شد.
به گزارش آذردید؛

امیر رجبی ظهر امروز در مراسم اختتامیه همایش بین الملی گفتگو و مناظرات رضوی که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: هشتمین اختتامیه همایش بین المللی گفت‌وگو و مناظرات رضوی با حضور پژوهشگران، محققان و اساتید در اردبیل برگزار شد.

وی افزود: پنل تخصصی ارائه مقالات نیز صبح امروز برگزار شد که طی این جلسه مقالات برتر ارسالی پژوهشگران به این همایش انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه در این همایش ۱۱۵ مقاله و خلاصه سخنرانی از محققان داخلی و خارجی ارسال شده است، تاکید کرد: مقالات بخش اصلی همایش توسط ۱۹ نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده که در نهایت ۱۰ مقاله به عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شده است.

رجبی عنوان کرد: در این نشست نمایندگانی از کلیمیان، مسیحیان و اهل تسنن و نیز محققانی از کشورهای عراق، لبنان، سوریه و گرجستان حضور دارند.

اقای رجبی در اول سخنرانی از حضور تک به تک افراد تقدیر و تشکر کرد و به خاطر حضور عزیزان رونمایی کتاب خواهیم داشت که با افتخار این فرد از اساتید شهرمان هستند.
آقای محمدی در ادامه گفت: گفتگوی ادیان نیاز امروزی جامعه ماست و کفار که دامن میزنند به چنین همایش هایی ما با برگزاری چنین مجالسی در مقابل آنها قرار میگیریم ما ۴۰۰ هیئت علمی ۳۵ کارمند و ۱۶ نفر کارمند ۲ درصد در دونیا جای داده ایم و ما در کشور رتبه ی ۱۷ قرار داریم که در داخل کشور و دونیا در جایگاه خوبی قرار گرفته ایم.
در ادامه خانوم دکتر عظیم زاده اردبیلی گفت: ما در دانشگاه محقق اردبیلی هستیم که این شخص محقق، فیلسوف ، مقدس که برای دوره ی صفویه برمیگردد و ایشان گفتند: ۱۱۵ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش رسید که از بین ۱۱۵ تا ۵۸ مقاله به مرحله ی دوم رسید و از بین آن هم ۱۴ مقاله به مرحله ی سوم رسید و ۱۰ مقاله برگزیده شد و شایسته تقدیراند و داوران که داوری کردند از افراد اهل ایمان و سیره ی اهل بیت و غیره… از زوایای مختلفی بررسی کردند و بدون اینکه طرف مقابل را بشناسند افراد منتخب را برگزیدند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9815
  • 76 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.