تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مساعدت ها به سیل زدگان شهرستان گرمی تداوم خواهد یافت

  • کد خبر : 5982
  • 18 تیر 1402 - 7:19
مساعدت ها به سیل زدگان شهرستان گرمی تداوم خواهد یافت
مدیرعامل کشت و صنعت مغان گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مبلغ ناچیزی جهت کمک به سیل زدگان شهرستان گرمی تخصیص یافت و مبالغی نیز توسط کارکنان اهدا شده است که جمعاً 132 میلیون تومان می باشد و در آینده نیز این مساعدت ها تداوم خواهد یافت. 
به گزارش آذردید؛

قاسم محمدی در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی و نماینده شهرستان های گرمی و انگوت که در محل فرمانداری شهرستان مذکور انجام گرفت، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مبلغ ناچیزی جهت کمک به سیل زدگان شهرستان گرمی تخصیص یافت و مبالغی نیز توسط کارکنان اهدا شده است که جمعاً ۱۳۲ میلیون تومان می باشد و در آینده نیز این مساعدت ها تداوم خواهد یافت.

وی افزود: به لحاظ خسارت دیدن کشاورزان از محل سیل، خشکسالی و تگرگ و از بین رفتن قسمت اعظم تولیدات کشاورزی اهالی شهرستان گرمی مدیریت این بنگاه اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی آمادگی خویش را جهت تامین بذور مورد نیاز خسارت دیدگان اعلام می کند.

محمدی بیان کرد: جهت تامین بذر مورد نیاز شهرستان گرمی با شرایط ویژه، هماهنگی های لازم از طریق فرمانداری، جهاد کشاورزی و تعاون روستایی شهرستان مذکور صورت خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=5982
  • 56 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.