تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

ارائه تسهیلات بانکی به تاکسیهای فرسوده شهر

  • کد خبر : 9438
  • 02 دی 1402 - 14:56
ارائه تسهیلات بانکی به تاکسیهای فرسوده شهر
دکتر سید هاشمی رئیس شورای شهر اردبیل از فراهم سازی زمینه ارائه تسهیلات ویژه به رانندگان تاکسیهای فرسوده جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شورای و شهرداری خبر داد.
به گزارش آذردید؛

دکتر سید هاشمی رئیس شورای شهر اردبیل از فراهم سازی زمینه ارائه تسهیلات ویژه به رانندگان تاکسیهای فرسوده جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شورای و شهرداری خبر داد.

وی گفت: در نودوچهارمین جلسه رسمی شورای شهر،لایحه ای مبنی بر سپرده گذاری توسط شهرداری در بانک ملی که از گردش سود آن تسهیلات ویژه به رانندگان تاکسی جهت نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی ارایه شود؛ مطرح شد که با موافقت اعضای شورای شهر این لایحه تصویب شد.

سیدهاشمی رئیس شورای شهر اردبیل ابتدای جلسه در تشریح عملکرد شورا و شهرداری اردبیل در هفته گذشته گفت: ورود پیکیر مطهر ۹ شهیدبه شهر ولایی و شهید پرور اردبیل  و تدفین یک پیکر مطهر در پارک شهرک اداری کارشناسان توسط شهرداری اردبیل اقدامی نیک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وحفظ و نشر آثار  دفاع مقدس بود که جا دارد از تمامی عوامل  و دست اندرکاران قدردانی نماییم.

وی به برد پی درپی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مقابل تیم حریف اشاره کرد و گفت:طی روزهای اخیر شاهد کسب مقام اول توسط تیم والیبال نوجوانان دختر شهرداری اردبیل بودیم که این بردها نشان از ورود شورا و شهرداری به حوزه نشاط اجتماعی است و نشان‌میدهد مجموعه مدیریت شهری در این زمینه نیز با برنامه پیش می رود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲ هزار دستگاه ناوگان فرسوده در سطح شهر داریم؛ ادامه داد:طی لایحه ای مجوز انتقال یکصدمیلیارد تومان از حساب مربوط به فروش املاک شهرداری به بانک ملی جهت بهره برداری و ارایه تسهیلات به تاکسی های فرسوده شهر صادر شد و مقرر شد ملاک عمل، ارایه این تسهیلات برمبنای فرسودگی و مدل تاکسی ها در شهرباشد.

سیدهاشمی به بررسی بیش از ۱۵ لایحه شهرداری در این جلسه اشاره کرد و افزود:‌مجوز خرید تجهیزات لازم برای تجهیز مرکز کنترل فرعی ترافیک واقع در پلیس راهور ، مجوز اعزام ۱۶ نفر از فرزندان معظم شهدا شاغل در شهرداری به سفر معنوی کربلای معلی ، دو مجوز مساعدت مالی به همکاران شهرداری و چند مجوز توافق با املاکهای واقع در طرح تعریض با موافقت اکثر اعضای شورای شهر صادر شد.

همچنین گفتنی است لایحه افتتاح حساب مشترک بنام شهرداری اردبیل و شرکت اکو فناور راد سرمایه گذار هوشمند سازی پارک حاشیه ای اردبیل نزد بانک شهر جهت واریز درامد حاصل جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9438
  • 73 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.