تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های موردی به گروه‌های هدف بهزیستی اردبیل

  • کد خبر : 11474
  • 20 اردیبهشت 1403 - 9:36
پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های موردی به گروه‌های هدف بهزیستی اردبیل
مدیرکل بهزیستی استان از پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به گروه‌های هدف بهزیستی در سال گذشته خبر داد. مدیرکل بهزیستی استان طی مصاحبه ای پیرامون اقدامات و عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف در سال گذشته گفت: تعداد یک هزار و ۱۱۴ نفر از طریق ملاقات‌های مردمی و یا ملاقات‌های مراجعان از طریق میزهای ارتباطات مردمی شهرستان مسائل و مشکلات خودشان را مطرح نموده‌اند.
به گزارش آذردید؛

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان از پرداخت ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به گروه‌های هدف بهزیستی در سال گذشته خبر داد. 🔸مدیرکل بهزیستی استان طی مصاحبه ای پیرامون اقدامات و عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف در سال گذشته گفت: تعداد یک هزار و ۱۱۴ نفر از طریق ملاقات‌های مردمی و یا ملاقات‌های مراجعان از طریق میزهای ارتباطات مردمی شهرستان مسائل و مشکلات خودشان را مطرح نموده‌اند.

حامد رضایی تعداد میز های ارائه خدمات به ولی نعمتان در مناسبت های مختلف را ۱۵۷ مورد عنوان کرد و گفت: انجام ۵۴ سفر شهرستانی، تعداد ۶ هزار و ۷۵۱ مورد مکاتبات درون و برون سازمانی، دلجویی از ۷۲۵ مورد خانواده های مددجویی توسط مسئولین سازمان‎های اجرایی، حضور در سامانه پاسخگویی سامد و پاسخگویی به درخواستهای ۸۴ نفر از تماس گیرندگان، انجام ۲۲۷ مورد مکاتبات مربوط به سامانه سامد از جمله اقدامات و خدمات ارائه شده به گروه‌های هدف هستند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11474
  • 38 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.