تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ارتقای زیرساخت های شهر هوشمند با اجرای‌ پروژه شبکه فیبرنوری در اردبیل

  • کد خبر : 9938
  • 19 دی 1402 - 9:43
ارتقای زیرساخت های شهر هوشمند با اجرای‌ پروژه شبکه فیبرنوری در اردبیل
رییس شورای شهر اردبیل از تصویب متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری با افزایش ۵۱۰ میلیارد تومان خبرداد و گفت: پس از بررسی های دقیق و کارشناسی به اتفاق آرای تمامی اعضای شورای شهر این لایحه تصویب شد و بر اجرا و تکمیل پروژه های خرد و کوچک شهر توسط شهرداری نیز تاکید شد.
به گزارش آذردید؛

دکتر سیدهاشمی امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل از تصویب متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری با افزایش ۵۱۰ میلیارد تومان خبرداد و گفت: پس از بررسی های دقیق و کارشناسی به اتفاق آرای تمامی اعضای شورای شهر این لایحه تصویب شد و بر اجرا و تکمیل پروژه های خرد و کوچک شهر توسط شهرداری نیز تاکید شد.

وی همچنین از صدور مجوز جهت اجرای فیبرنوری در زیرساخت های شهرداری اردبیل توسط شرکت ارتباطات مبین نت خبر دادو گفت: این لایحه باهدف ضرورت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهرهوشمند و دسترسی شهروندان به اینترنت پرسرعت بررسی و در نهایت با موافقت کل اعضای شورای شهر تصویب شد.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین از مساعدت مالی شورا و شهرداری اردبیل بر اجرای یک رویداد فرهنگی خبر داد و گفت: در راستای اجرای اختتامیه جشنواره مبارزه با قاچاق کالا و ارز باهدف فرهنگسازی جهت مبارزه با فساد اقتصادی ۷۰ میلیون تومان به این رویداد مساعدت مالی شد.

سیدهاشمی همچنین به موافقت اعضای شورای شهر با انتشار اگهی مناقصه قراردادهای انجام امور خدمات شهری و رفت وروب مناطق پنجگانه شهرداری خبر داد و افزود: شرکت هایی که برنده آگهی مناقصه خواهند شد بایستی علاوه بر رعایت تعهد برمفاد قرادادهای انجام شده، نسبت به کددار کردن مخازن ها،شب نما کردن لباسهای کارگران و …. اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9938
  • 40 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.