تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

انقلاب عظیم شرکت تجارت دوخت برتر سبلان در اجرای مصوبات قانون کار

  • کد خبر : 11315
  • 12 اردیبهشت 1403 - 7:23
انقلاب عظیم شرکت تجارت دوخت برتر سبلان در اجرای مصوبات قانون کار
 همزمان با ابلاغ بخشنامه دستمزد ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار، از فروردین ماه مفاد بخشنامه در شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اجرا و حقوق کارگران منطبق با مصوبه دستمزد شورای عالی کار محاسبه و پرداخت گردیده و دلیل اصلی تعویق چند روزه پرداخت حقوق نیز اعمال مابه تفاوت آن بود که بدون فوت وقت و در اسرع وقت به حساب همکاران عزیز واریز گردید.
به گزارش آذردید؛

💠همزمان با ابلاغ بخشنامه دستمزد ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار، از فروردین ماه مفاد بخشنامه در شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اجرا و حقوق کارگران منطبق با مصوبه دستمزد شورای عالی کار محاسبه و پرداخت گردیده و دلیل اصلی تعویق چند روزه پرداخت حقوق نیز اعمال مابه تفاوت آن بود که بدون فوت وقت و در اسرع وقت به حساب همکاران عزیز واریز گردید.

💠 این در حالی است که طبق اظهارات مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان، صاحبان اکثر واحدها و کارخانجات طبق مصوبات قانون کار سال ۱۴۰۲ حقوق و مزایا را پرداخت کرده‌ است.

💠 این بار هم شرکت تجارت دوخت برتر سبلان ثابت کرد که حمایت از حقوق و تامین آرامش شغلی پرسنل را در اولویت اول خود قرار داده و از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای فراهم کردن شرایط مناسب همکاران بهره‌گیری می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11315
  • 17 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.