تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت دوخت برتر سبلان؛ پیشگام در توسعه پایدار و صنعت چرخه سبز

  • کد خبر : 10662
  • 12 اسفند 1402 - 13:06
تجارت دوخت برتر سبلان؛ پیشگام در توسعه پایدار و صنعت چرخه سبز
شرکت تجارت دوخت برتر سبلان(سبلان پارچه سابق) در مدت زمانی کوتاه با اتکا به توان داخلی و ارتقای کیفیت در تولید محصولات و نیز با تمرکز در امر مهم تبلیغاتی برندینگ توانسته در معرفی نام شرکت و نشان‌های تجاری خود به صورت شایسته وارد عمل شود.
به گزارش آذردید؛

💢شرکت تجارت دوخت برتر سبلان به عنوان یک برند معتبر و خوشنام متعهد به حفظ محیط‌ زیست، احترام به حقوق آیندگان، ذی‌نفعان، به حداقل رساندن ردپای محیط‌ زیستی خود در راستای دستیابی به صنعت سبز و توسعه پایدار است، چرا که استفاده از روش‌های علمی و فناوری‌های روز را در کنار امر تولید، برای سرمایه‌گذاری در مصرف انرژی را مد نظر قرار داده است.

💢با توجه به اینکه هر صنعتی در هرجایی که می‌خواهد ایجاد شود، باید مطالعات ارزیابی زیست‌محیطی درباره آن اعمال شود، در همین راستا به‌کارگیری دستگاه ERABATECH واحد رنگرزی، تکمیل و چاپ شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اقدامی مهم و ارزنده برای تحقق اهداف مورد نظر محسوب می‌شود.

💢در این باره مهندس بهنام محسن‌زاده سرپرست واحد رنگرزی، چاپ و تکمیل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان ضمن تشریح عملکرد این دستگاه گفت: این سیستم می‌تواند به صورت پیوسته(ادامه‌دار) عملیات مقدمات تکمیل پارچه‌های تریکوی پودی حلقوی را انجام دهد.

💢وی ضمن اشاره به ضرورت حفظ محیط زیست، روند افزایش جمعیت، اهمیت بازگردانی منابع تجدیدپذیر، راه‌اندازی چنین سیستمی را یک ضرورت انکارناپذیر در کاهش مصرف آب، افزایش سرعت تولید، به حداقل رساندن مصرف مواد شیمیایی، لطافت‌بخشی بی‌نظیر به پارچه برشمرد.

💢محسن‌زاده همچنین از کاهش هزینه و افزایش تولید این دستگاه نیز خبر داده، اذعان داشت: با توجه به اینکه مصرف مواد شیمیایی به صورت دزی است، این دستگاه نسبت به ماشین جت ۴۰ درصد صرفه‌جویی داشته و دارای مخزن‌هایی است که به صورت تقریبی ۱۵ الی ۲۰ هزار لیتر در خود انباشته و به صورت هفتگی تخلیه می‌کند.

💢وی خاطرنشان ساخت: این دستگاه مداوم و لحظه‌ای به ازای هر کیلو پارچه معمولا بین ۳ الی ۴ لیتر آب استفاده می‌کند و مواد مصرفی در این دستگاه نیز برحسب میلی‌متر بر لیتر به صورت دزی به مخزن‌های مواد شیمیایی هدایت و در مخزن‌ها میکس می‌گردد.

✅ تجارت دوخت برتر سبلان با توجه به این مسائل مهم به برند برتر توجه صنعت به حفظ محیط زیست تبدیل گردیده است.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10662
  • 52 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.