تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

لبیکی دیگر از بانک تجارت به فرمان سال رهبری؛ ورود آرازجین به بازار نساجی جهان

  • کد خبر : 10679
  • 12 اسفند 1402 - 14:43
لبیکی دیگر از بانک تجارت به فرمان سال رهبری؛ ورود آرازجین به بازار نساجی جهان
شرکت تجارت دوخت برتر سبلان(سبلان پارچه سابق) در مدت زمانی کوتاه با اتکا به توان داخلی و ارتقای کیفیت در تولید محصولات و نیز با تمرکز در امر مهم تبلیغاتی برندینگ توانسته در معرفی نام شرکت و نشان‌های تجاری خود به صورت شایسته وارد عمل شود.
به گزارش آذردید؛

🌀شرکت تجارت دوخت برتر سبلان(سبلان پارچه سابق) در مدت زمانی کوتاه با اتکا به توان داخلی و ارتقای کیفیت در تولید محصولات و نیز با تمرکز در امر مهم تبلیغاتی برندینگ توانسته در معرفی نام شرکت و نشان‌های تجاری خود به صورت شایسته وارد عمل شود.

🌀 همچنین در فاز نخست از نشان تجاری خود به نام #آرازجین رونمایی و به متراژ دو میلیون و ۲۴۴ هزار و ۴۷۵ متر از آن را وارد عرصه بازار نموده که با معرفی محصول تجاری خود در فازهای بعدی نیز به معرفی محصولاتی دیگر نظیر #آرازتکس خواهد پرداخت که در تاریخ این کارخانه اقدامی بسیار ارزشمند و قابل توجه است، چرا که دستخوش مسائل مختلف تاکنون برند ماندگار و مشخصی از این کارخانه اعلام نشده بود و تجارت دوخت برتر سبلان با گام عملیاتی به دنبال تحقق شعار تکیه به توان داخلی است.

🌀 با توجه به اینکه محصول اولیه این کارخانه پنبه بوده که عمدتا در دشت مغان و بومی تولید می‌شود، توانسته‌ایم تا حدود قابل توجهی در بومی‌سازی محصول و حمایت از نام و نشان داخلی خود با افتخار جامه عمل بپوشانیم.

🌀 از انواع تولیدات این کارخانه می‌توان به جین، پیراهن، تریکو، انواع لباس‌های نخی و بافت اشاره کرد که با بهره‌گیری از به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات و پتانسیل‌های به روز نساجی تولید می‌شود.

🌀 در سالی که مزین به مهار تورم و رشد تولید است، بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه با حمایت بانک تجارت احیا شده و در مدت کوتاه پنج ماهه توانسته قابلیت منحصر به فردی را در عرصه تولید و صادرات محصولات رقم بزند.

🌀 از آنجایی‌که این کارخانه سهم بسیار بالایی در ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان اردبیل و ارزآوری بالا برای کشور را داراست، تحول و پویایی در این واحد تولیدی عظیم ملموس می‌تواند نام و نشان درخشانی را در تاریخ کارخانه‌های نساجی برجای بگذارد.

🌀 با توجه به اینکه صنعت نساجی اشتغال‌زاترین صنعت کشور و جزو صنایعی است که بالاترین میزان ارزش‌افزوده را به خود اختصاص داده و از منظر اشتغال پایدار، بازار مصرفی و محیط زیست نیز جزو صنایع پیشرو به شمار می‌آید، بنابراین توجه به این صنعت مهم مستلزم توجه جدی مسئولان و مدیران استانی و کشوری است.

🌀 گفتنی است؛ این مجموعه بزرگ نساجی کشور در فضایی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع و ۱۲۰ هزار متر در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل واقع شده که از سال ۸۶ به حالت نیمه تعطیل درآمده بود و امروز با ورود بانک تجارت شاهد رفع مشکلات این واحد تولیدی و برگشت چرخه تولید به این واحد تولیدی عظیم هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10679
  • 34 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.