تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 10767
  • 19 اسفند 1402 - 21:25
طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اجرایی می‌شود
مدیر کارخانه شرکت تجارت دوخت برتر سبلان گفت: طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اجرایی می‌شود.
به گزارش آذردید؛

📌 مهندس تورج قلج‌زاده در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران در گفتوگو با روابط عمومی شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اظهار داشت: شرکت تجارت دوخت برتر سبلان متشکل از هفت کارخانه است که اصطلاحا به آن کارخانجات گفته می‌شود؛ بنابراین همانطور که محرز است مدیریت و هندل کردن این کارخانه نیز زمانبر بوده و توجه ویژه به فاکتورهای متنوع را می‌طلبد.

 

📌 وی ضمن اشاره به موضوع برندینگ شرکت تجارت دوخت برتر سبلان برای ثبت نام و نشان تجاری این کارخانه و نیز معرفی محصولات با برند تجاری انحصاری به دنیا خاطرنشان کرد: برند #آرازجین که ویژه پارچه‌های جین می‌باشد مدت‌هاست وارد خط تولید شده و #آرازتکس نیز مربوط به پارچه‌های تریکو است که به زودی وارد بازار می‌شود.

 

📌 مدیریت کارخانه در ادامه گفت: بنده از سال ۸۴ و از زمان افتتاح پروژه بنده در این کارخانه حضور داشته و از نزدیک در جریان تمامی منحنی‌های سینوسی با فراز و نشیبهای متعدد در این کارخانه قرار گرفته‌ام.

 

📌 وی افزود: زمانی این کارخانه به دست سازمان ورشکستگی به صورت دو سالانه اجاره داده می‌شد که ماهیت اجاره‌ای باعث شد تا فقط با فکر منفعت طلبی منجر به استهلاک دستگاه‌ها شود.

 

📌 قلج‌زاده اظهار کرد: بعد از این که در جریان مدیریت صاحب کارخانه در سال ۱۴۰۰ سه ماه حقوق و هفت ماه بیمه پرسنل پرداخت نشد هیئت حمایت از صنایع، مدیریت کارخانجات را به دست گرفت.

 

📌 وی اظهار کرد: با حکم و وظیفه‌ای که توسط هیئت حمایت از صنایع به بنده محول شد، کارخانه را به سمت و سویی بردیم که این اتفاق افتاد و تا این لحظه ۹۴۱ نفری که در این کارخانه مشغول هستند حقوق و بیمه‌هایشان به روز است و این آمادگی را دارند که بتوانند بهتر از شرایط فعلی از امکانات موجود بهره‌مند شوند.

 

📌 مدیرکارخانه ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی نیروهای تخصصی و سرپرست سالنها بومی اردبیل هستند، این برای ما یک پوئن مثبت است که از ظرفیت خود استان برای توسعه کارخانه نساجی استفاده کنیم و خوشبختانه در حال حاضر مدیر واحد تولیدی غیربومی در سالنهای تولیدی نداریم.

 

📌 وی تصریح کرد: در ظرف چندین سال گذشته مدیران واحدهای تولیدی شرکت تجارت دوخت برتر سبلان با آزمون و خطا مهارت کافی کسب کرده و کیفیت مناسب را به دست آورده‌اند و با توجه به اینکه نیروهای انسانی کارآزموده جزو سرمایه‌ای این کارخانه هستند، باید ارزش و قداست مجموعه را حفظ و در راستای تحقق اهداف مورد نظر گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

 

📌 قلج‌زاده افزود: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل توسط بانک تجارت نیز برای ساماندهی وضعیت حقوق و سمت نیروها در دستور کار قرار گرفته و حرکت‌های خوب و رو به رشدی در حال انجام است و اگر بانک تجارت حمایت مالی را داشته باشد می‌توانیم کم و کاستیهای ناشی از خرابی قطعات در طول ۱۵ سال گذشته را جبران کنیم.

 

📌 وی بیان کرد: این مسئله باید در نظر گرفته شود که ماشین‌آلات کارخانه مستهلک شده و برای رفع استهلاک اورهال شوند و برای ارتقای قابلیتها و احیای کارخانه سرمایه‌گذاری‌های مورد نیاز انجام شود.

 

📌 مدیرکارخانه گفت: صراحتا اعلام می‌کنم که از حیث تکنولوژی ماشین‌آلات این کارخانه جزو بزرگترین کارخانه خاورمیانه نساجی بوده و در کارخانه‌ای که صفر تا صد تولید محصولات نساجی رقم می‌خورد یعنی توانایی این کارخانه کاملا محرز و مشخص است که روز به روز نیز می‌تواند افزایش یابد.

 

📌 وی بیان کرد: باید این سرمایه را برای اشتغال و مولد پایدار و رفع مشکلات موجود در نظر بگیریم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

📌 قلج‌زاده ضمن تشریح دلایل استفاده ۲۰ درصدی از پنبه مغان نیز گفت: با توجه به اینکه پنبه مغان طول الیاف کوتاهی دارد به عنوان پنبه مخلوط می‌توان از آن استفاده کرد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10767
  • 40 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.