تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به همت انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل؛

کتاب آشنایی با ساختار و عملکرد اندام‌های انسان منتشر شد

  • کد خبر : 11330
  • 12 اردیبهشت 1403 - 12:42
کتاب آشنایی با ساختار و عملکرد اندام‌های انسان منتشر شد
انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب« آشنایی با ساختار و عملکرد اندام‌های انسان» در دو جلد با رویکردی به حوزه علوم پایه، به ویژه زیست شناسی، ژنتیک، بیوتکنولوژی، نانوبیوتکنولوژی، سلولی و مولکولی، میکروب، مهندسی شیمی گرایش بیوتکنولوژی را منتشر کرد.
به گزارش آذردید؛

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل؛ این کتاب توسط دکتر زهرا کشتمند، دکتر رامین محمدی‌آلوچه و دکتر سیده‌معصومه میرنوراللهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گردآوری و تالیف شده است.
در این کتاب آمده است فیزیولوژی به بررسی کارکرد اندام های مختلف بدن می پردازد و برای درک عمیق عملکرد این اندام ها و سیستم ها، شناخت اجزای تشکیل دهنده اندام در درک و یادگیری نقش بسزایی دارد. علم فیزیولوژی دانشی است که کالبد انسان را مورد بررسی قرار می دهد و به طور کلی حیات فیزیکی انسان در آن گنجیده شده است. جایگاه علم فیزیولویی که به بررسی ساختار و عملکرد اجزای تشکیل دهتده بدن می پردازد در علوم پزشکی حائز اهمیت است .
کتاب« آشنایی با ساختار و عملکرد اندام‌های انسان» می گوید بدن انسان یک ارگانیسم پیچیده است که در آن سلول‌‌ها، بافت‌‌ها، اندام‌‌ها و سیستم‌‌ها با هم هماهنگی چشمگیر دارند. آشنایی با ساختار و عملکرد بخش های مختلف بدن انسان نقش مهمی در درک فعالیت های قسمت های مختلف بدن دارد این کتاب خواننده را به تدریج با بخش های مختلف اندام مورد نظر آشنا می سازد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11330
  • 12 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.