تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تاکید اعضای شورای شهر بر مکانیزه شدن خودروهای رفت و روب شهری

  • کد خبر : 9932
  • 19 دی 1402 - 9:23
تاکید اعضای شورای شهر بر مکانیزه شدن خودروهای رفت و روب شهری
سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در ۹۶امین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به صدور مجوز بر انتشار آگهی مناقصه ی جهت انتخاب شرکت های پیمانکاری برای امورات رفت روب مناطق پنجگانه شهرداری گفت: در این جلسه بر مکانیزه شدن دستگاه های رفت و روب شهری در سنوات آتی ، نظارت بیشتر بر عملکرد شرکتها، توسط اعضای شورای شهر تاکید شد.
به گزارش آذردید؛

سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در ۹۶امین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به صدور مجوز بر انتشار آگهی مناقصه ی جهت انتخاب شرکت های پیمانکاری برای امورات رفت روب مناطق پنجگانه شهرداری گفت: در این جلسه بر مکانیزه شدن دستگاه های رفت و روب شهری در سنوات آتی ، نظارت بیشتر بر عملکرد شرکتها، توسط اعضای شورای شهر تاکید شد.

وی با اشاره به اینکه جهت افزایش بهره وری و ارتقا خدمات ارائه شده توسط شرکت های پیمانکاری و حفظ جان کارگران بایستی در آینده ای نزدیک این دستگاه ها مکانیزه شود؛ افزود: تقویت نظارت بر عملکرد شرکت ها نیاز موضوعی مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیئت رییسه شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به تصویب لایحه متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری و شورای شهر اردبیل با موافق اعضای شورای شهر گفت: متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری با ۵۱۰ میلیارد تومان افزایش در سقف ۲۵۱۰ میلیارد تومان تصویب شد که سهم عمرانی ۷۰ درصد و جاری ۳۰ درصد بوده است.

وی افزود؛ از کل ۴۸۸ پروژه عمرانی ، تعداد ۲۱۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و ۳۴ پروژه بین ۵۰ تا ۷۰ درصد و ۱۱۰ پروژه زیر ۵۰ درصد و ۲۴ پروژه صفر درصد ارزیابی و بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هم تاکید شد.

صفری همچنین از کمک مالی شورا و شهرداری به تامین بخشی از هزینه های مراسم فرهنگی جشنواره مربوط به مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و افزود: لایحه ی اجرای فیبر نوری در مجموعه مدیریت شهری با هدف افزایش سرعت اینترنت و ارتقا زیر ساخت شهر هوشمند بررسی و در نهایت تصویب شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9932
  • 41 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.