تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صدور اولین مجوز ارائه خدمات کسب و کار در استان اردبیل

  • کد خبر : 7835
  • 18 آبان 1402 - 12:11
صدور اولین مجوز ارائه خدمات کسب و کار در استان اردبیل
مدیر کل صمت استان اردبیل از صدور اولین مجوز ارائه خدمات کسب و کار (مجوز مشاوره کسب و کار) در استان خبر داد. مهندس ایرانی گفت: اولین مجوز ارائه خدمات کسب و کار (مجوز مشاوره کسب و کار) بنام شرکت بهین پیشرو صنعت گستر آرتا در استان اردبیل صادر گردید.
به گزارش آذردید؛

مسعود ایرانی، مدیر کل صمت استان اردبیل از صدور اولین مجوز ارائه خدمات کسب و کار (مجوز مشاوره کسب و کار) در استان خبر داد.
مهندس ایرانی گفت: اولین مجوز ارائه خدمات کسب و کار (مجوز مشاوره کسب و کار) بنام شرکت بهین پیشرو صنعت گستر آرتا در استان اردبیل صادر گردید.
وی خاطر نشان کرد: خدمات کسب وکار، خدماتی که یک کسب وکار، قبل از تصمیم به راه اندازی تا پس از انحلال شرکت نیاز دارد تا بتواند با سرعت و کیفیت بالاتر، محصول و یا خدمت خود را در اختیاز مشتریان قرار دهد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: مجوز فوق اعلامی و ثبت محور بوده (بصورت غیرحضوری و ثبت محور) و در حوزه های مختلف خدمات کسب و کار که فعالیت بین بخشی و بین حوزه ای می باشد توسط دفتر خدمات کسب وکار وزارت صمت صادر می گردد.
ایرانی در ادامه یادآور شد : از مهمترین این خدمات می توان به خدمات تامین مالی ، حقوقی، بازاریابی و فروش، مدیریت واردات و صادرات ، ارزیابی و مدیریت کیفیت، تامین مالی زنجیره ای و مدیریت زنجیره تامین، تامین زیرساخت و تجهیزات ، ساخت دستگاه صنعتی، طراحی و ساخت کارخانه ،خدمات فناوری و هوشمندسازی می توان اشاره کرد
ایشان عنوان کرد: اهداف دفتر خدمات کسب وکار برای صدور این نوع مجوزها، در راستای نظام مند نمودن خدمات کسب وکار ، هوشمند سازی ارایه خدمات کسب وکار ، بسترسازی و جلب مشارکت خدمات و شاخص گذاری و ارزیابی کسب وکارها است.
ایرانی در پایان یادآورشد : با توجه به اینکه بیشتر مشکلات تولید، مستقیما به بحث مجوزهای کسب و کار در ارتباط است و از طرفی هم صدور مجوزهای کسب و کاردر جهش تولید تاثیر گذار می باشد، در این راستا مجموعه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در تلاش است تا با صدور مجوزهای کسب و کار، هم به بهبود اشتغال و توسعه کسب و کارها کمک کند و هم زمینه رشد اقتصادی مولد در منطقه را فراهم نماید.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7835
  • 67 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.