با حضور معاون بهداشت وزیر بهداشت، جلسه وبینار کشوری در خصوص اجرای بسیج ملی غربالگری بیماری های دیابت و فشارخون بالا برگزار شد 

در این جلسه در خصوص اجرای برنامه بسیج ملی غربالگری دیابت و فشارخون بالا بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است برنامه بسیج ملی غربالگری و بیماریابی دیابت و فشارخون بالا از بیستم آبان ماه سال جاری در کلیه واحدهای بهداشتی کشور برای جمعیت بالای ۱۸ سال اجرا خواهد شد.

