تاریخ : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵

افزایش ۱۷ درصدی ​مصرف فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل

  • کد خبر : 14395
  • 14 September 2025 - 7:17
افزایش ۱۷ درصدی ​مصرف فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل
میر داود سیدی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از افزایش 17 درصدی مصرف فرآورده های نفتی خبر داد.
به گزارش آذردید؛
میر داود سیدی مدیر منطقه از افزایش ۱۷ درصدی مصرف فرآورده های نفتی در جریان پنج ماهه گذشته از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان و افزایش سفرهای بین شهری از هموطنان عزیز درخواست می شود با مدیریت سفر و رعایت صحیح الزامات رانندگی، ما را در خدمات رسانی مطلوب “سوخت رسانی” یاری نمایند.

سیدی درباره مصرف بنزین در بازه زمانی فوق نسبت به همین مدت در سال ۱۴۰۳ افزود: با آنالیز و قیاس ارقام مصرف امسال و سال قبل، این فرآورده با افزایش ۱۴ درصدی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: مصرف نفتگاز در بخش غیر نیروگاهی نیز در این بازه زمانی در مقایسه با سال گذشته افزایش چهار درصدی داشته است.

گفتنی است: مصرف فرآورده های نفتی در بخش های حمل و نقل ۶۲ درصد، پروژ ها یک درصد، برق ۲۴ درصد، کشاورزی هشت درصد و صنایع پنج درصد می باشد.

لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=14395
  • 298 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.