اولین کارگاه آموزشی ” روش های نمونه برداری و تشخیص آزمایشگاهی بیماری های قارچی ” با شرکت بیش از ۸۵ نفر از متخصصین پاتولوژی، عفونی، دکترای علوم آزمایشگاهی و کارشناسان پرستاری شاغل در بیمارستانهای تابعه دانشگاه و بخش خصوصی در سالن ولایت ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
گفتنی است این کارگاه دارای امتیاز بازآموزی برای گروه های هدف بوده و دو نفر از متخصصین قارچ شناسی پزشکی، دکتر محمد قهری، عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) و خانم دکتر سولماز بصیری، مسئول فنی آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل به سخنرانی پرداختند.

