تاریخ : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵

استاندار اردبیل: ظرفیت بخش خصوصی با هدف رفع محرومیت‌ها استفاده می‌شود

  • کد خبر : 2535
  • 04 October 2021 - 16:01
استاندار اردبیل: ظرفیت بخش خصوصی با هدف رفع محرومیت‌ها استفاده می‌شود
استاندار اردبیل گفت: یکی از شاخصه‌های مهم استان اردبیل، جذب سرمایه‌گذار با هدف رفع محرومیت و رونق توسعه و اشتغال‌زایی است.
به گزارش آذردید؛

سید حامد عاملی صبح امروز در نشست با جمعی از مسئولان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بخش ارشق شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت:  یکی از شاخصه‌های مهم استان اردبیل، جذب سرمایه‌گذار با هدف رفع محرومیت و رونق توسعه و اشتغال‌زایی است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات و موانع پیش روی سرمایه‌گذاران نیز از اهم وظایف دستگاه‌های اجرایی است که انتظار می‌رود در این زمینه تمام موانع به سرعت از سر راه برداشته شود و تولید و توسعه شهرستان‌ها را از مناطق محروم شروع کرد تا نتایج و خروجی‌های ارزشمندی نیز داشته باشد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پیگیری مشکلات منطقه و بررسی مستمر آن‌ها جزو اولویت‌های اساسی است که درصدد هستیم با توجه به این مسائل شاهد مهاجرت معکوس به روستاها و مناطق دورافتاده استان باشیم و از طرفی شرایط حمایت از سرمایه‌گذاران نیز به صورت همه‌جانبه در استان محقق شود.

عاملی تصریح کرد: این که مناطق کوچکی در شرایط سخت نسبت به توسعه صادرات و اشتغال تلاش و هم‌افزایی دارند بسیار حائز اهمیت و اساسی است که به عنوان مثال می‌توان به ناحیه صنعتی رضی اشاره کرد که زمینه صادرات و مهاجرت معکوس در آن فراهم شده است.

وی اظهار کرد: محصولات تولید شده در این منطقه که شامل چوب و رنگ و رزین آرکا است به کشور‌های عراق، ترکیه، آذربایجان و افغانستان صادر می‌شود، بنابراین درصدد هستیم در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی و الگوبرداری در سایر مناطق استان داشته باشیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=2535
  • 727 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.