تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

استعدادیابی قرآنی از مدارس عامل موثر در تربیت دینی دانش آموزان است

  • کد خبر : 8670
  • 12 آذر 1402 - 13:37
استعدادیابی قرآنی از مدارس عامل موثر در تربیت دینی دانش آموزان است
کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب فرهنگی و دینی در مراکز آموزشی، استعدادیابی قرآنی از مدارس را عامل موثر در تربیت دینی دانش آموزان برشمرد.
به گزارش آذردید؛

سارا حقی با حضور در مدرسه شهید کاظمی گلمغان اردبیل در جمع مدیر، کارکنان و دانش آموزان این مدرسه، در سخنانی گفت: حضور در این مدرسه با هدف دیدار با کادر آموزشی و اجرایی، دانش آموزان و علی الخصوص دانش آموز مستعد قرآنی و تشکر از زحمات مدیر و معلم این دانش آموز صورت گرفت.

وی افزود: شناسایی استعداد‌های قرآنی در اولویت برنامه‌های اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل است. کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه با اهدای هدیه از سیما صمدی دانش آموز مستعد قرآنی تقدیر و بر شناساندن این دانش آموز مستعد در سطح ملی از جمله برنامه محفل شبکه سوم سیما، قول مساعد داد.

گفتنی است، دانش آموز ۱۲ ساله پایه ششم مدرسه شهید کاظمی ۲ محله گلمغان اردبیل بنام سیما صمدی با طراحی اثر هنری با محتوای «آیات قرآنی به شکل ضربان قلب» در طی یک هفته توانسته تعداد سور و آیات قرآن را در قالبی جذاب استخراج کرده و به تصویر بکشد و نیز حافظ یک جز قرآن کریم می‌باشد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8670
  • 111 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.