تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

با هدف ترغیب جامعه برای مطالعه تبلیغات شهری افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 8021
  • 23 آبان 1402 - 13:44
با هدف ترغیب جامعه برای مطالعه تبلیغات شهری افزایش می‌یابد
مدیر کل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تبلیغات شهری و جلوه‌های بصری با هدف آشنایی بیشتر مردم با کتابخانه‌ها، امکانات و خدمات آن و ترغیب بیشتر مطالعه افزایش می‌یابد.
به گزارش آذردید؛

پروانه رضاقلیزاده با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار و با هدف اطلاع‌رسانی به عموم مردم در جهت آشنایی با امکانات و خدمات فرهنگی کتابخانه‌ها، مراجعه مردم به کتابخانه‌ها و ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در جامعه جلوه‌های بصری و تبلیغات شهری در اردبیل افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به نصب بیش از ۵۰۰  بنر و پوستر در سطح شهرافزود: در راستای ترغیب و جلب نظر مردم برای توجه بیشتر به مطالعه کتاب و اهمیت آن بیش از ۵۰۰ بنر و پوستر در نقاط مختلف شهراردبیل با هدف احیای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نصب شده است.
مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با تاکید بر نقش موثر تبلیغات محیطی و جلوه‌های بصری در فرهنگسازی و فرهنگ‌پذیری مردم گفت: ارتقای سطح مطالعه در جامعه نیازمند تبلیغات فرهنگی با استفاده از جذابیت‌های کلامی و بصری وهمچنین تشویق و ترغیت مخاطب است که می‌تواند حضور اقشار مختلف جامعه را در کتابخانه های عمومی پررنگ کند و مردم به سمت کتاب و کتابخانه سوق دهد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8021
  • 67 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.