تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

برگزاری جلسه شوراهای صنفی دانشجویان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

  • کد خبر : 8313
  • 05 آذر 1402 - 8:51
برگزاری جلسه شوراهای صنفی دانشجویان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
جلسه هم اندیشی دبیران شوراهای صنفی با دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد
به گزارش آذردید؛

جلسه هم اندیشی دبیران شوراهای صنفی با دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد 🔸به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اردبیل، جلسه هم اندیشی دبیران شوراهای صنفی با دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد. 🔸در این جلسه که معاونین آموزش و فرهنگی و دانشجویی، روسای دانشکده ها و مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند سلیم وافری، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ابتدای این جلسه، گزارشی در رابطه با اجرای مصوبات جلسه قبلی ارائه کرد که اکثریت این مصوبات، اجرایی شده بود.

🔸وی در ادامه با اشاره به عملکرد اداره سراهای دانشجویی دانشگاه در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، گفت: خرید و ایجاد آسانسور در خوابگاه دانشجویی فاطمیه که خواسته اصلی دانشجویان این سرای بود، خرید ۸ دستگاه یخچال، خرید ۴ دستگاه لباسشویی، خرید ۸ دستگاه جاروبرقی و تحویل ۵ دستگاه اسپلیت به دانشکده پرستاری و مامایی مغان از جمله کارهای انجام شده در این حوزه است.

🔸مدیرامور دانشجویی دانشگاه در ادامه افزود: نیاز به خرید ۵ باب ساختمان جهت بهره برداری به عنوان خوابگاه دانشجویی، از جمله مهم ترین نیازها و کمبودهای اداره خوابگاه های دانشجویی دانشگاه است.

🔸گزارش عملکرد خرید تجهیزات برای سلف مرکزی و نیز پرداخت تسهیلات حمایتی برای دانشجویان دانشگاه از دیگر بخش های سخنان مدیر امور دانشجویی دانشگاه بود.

🔸نیما حسن نژاد، دبیرکل شورای صنفی دانشجویان در این جلسه با اشاره به مشکلات دانشجویان اظهار داشت: یکی از اصلی ترین مشکلات دانشجویان مشکلات فضای فیزیکی سلف به ویژه در سلف های دانشکده پزشکی و پیراپزشکی و پرستاری و مامایی است که دانشجویان در هنگام مراجعه برای تحویل گرفتن غذا، با صف های طولانی مواجه می شوند.

🔸وی گفت: کمبود سالن و فضاهای ورزشی و نبود امکانات و فضاهای تفریحی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یکی دیگر از مواردی است که امیدواریم مسئولان دانشگاه به آن توجه داشته باشند.

🔸دبیرکل شورای صنفی دانشجویان افزود: ایجاد سالن اختصاصی امتحانات و مشکلات طرح درس و اعضای هیئت علمی مجرب در برخی دانشکده ها از جمله دیگر مشکلاتی است که دانشجویان با آنها مواجه هستند.

🔸دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این جلسه اظهار داشت: برگزاری این جلسات با شوراهای صنفی در راستای شناسایی و حل مشکلات صنفی رفاهی و آموزشی دانشگاه بسیار تأثیرگذار بوده و طبق گزارش ارائه شده، بسیاری از مصوبات جلسه قبلی اجرایی شده است.

🔸وی گفت: چندین جلسه برای بررسی مشکلات دانشکده های گرمی و مشگین شهر برگزار کردیم و در حال حاضر به دنبال ایجاد چارت برای موسسه سلامت مشگین شهر هستیم تا فعالیت های این موسسه ساماندهی شده و برخی از مشکلات آن برطرف شود.

🔸رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: برای تأمین هیئت علمی دانشکده های گرمی و مشگین شهر، فراخوان جذب هیئت علمی دادیم و با این موضوع بخشی از مشکلات آموزشی برطرف خواهد شد.

🔸دکتر محمدیان تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات تجهیز برخی از کلاس های درسی، ۵ میلیارد ریال برای تجهیز با اولویت دانشکده های گرمی و مشگین شهر اختصاص می یابد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8313
  • 49 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.