تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

حمایت فراگیر از تولید کنندگان خسارت دیده از خشکسالی سال گذشته

  • کد خبر : 8770
  • 14 آذر 1402 - 11:55
حمایت فراگیر از تولید کنندگان خسارت دیده از خشکسالی سال گذشته
این مقام مسئول افزود: طبق مصوبات قبلی امهال تسهیلات ذی نفعان مشمول در این نوبت از سوی موسسه اعتباری عامل براساس اولویت تا مبلغ 500میلیون ریال و19در صد مشمولین این طرح به ترتیب اولین سررسید تسهیلات دریافتی می باشد.
به گزارش آذردید؛

نوبخت اژدری با اعلام این خبر افزود: بر اساس تصمیمات متخذه و با توجه به گستردگی شدید خشکسالی در سال زراعی گذشته و سیل مکرر و میزان حجم بالای خسارت وارده به بهره برداران مقرر شد بانک کشاورزی استان در راستای حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی تسهیلات سرمایه در گردش کلیه مشمول و متقاضیان کلیه شهرستان های تابع استان را با سررسید ۱۴۰۲ با اخذ متفرعات سود و جریمه به اضافه ۱۰درصد اصل تسهیلات با تمدید یک دوره پس از طرح و تصویب موضوع در ستاد تسهیلات استان اقدام نمایند .

وی ادامه داد : در راستای حمایت از تولید کنندگان و بهره برداران بانک کشاورزی استان ، نهایتا ظرف ۱۰ روز آینده بارگذاری لیست متقاضیان مشمول از این محل در سامانه بانکی را انجام و شروع امهال تسهیلات از طریق ارسال پیامک به متقاضیان پس از این فرجه زمانی را انجام خواهد داد.

این مقام مسئول افزود: طبق مصوبات قبلی امهال تسهیلات ذی نفعان مشمول در این نوبت از سوی موسسه اعتباری عامل براساس اولویت تا مبلغ ۵۰۰میلیون ریال و۱۹در صد مشمولین این طرح به ترتیب اولین سررسید تسهیلات دریافتی می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8770
  • 51 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.