تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

خدمات رسانی گروه جهادی گفتمان ناب تهران در روستای قلدر کهلی مشگین شهر 

  • کد خبر : 10868
  • 06 فروردین 1403 - 9:30
خدمات رسانی گروه جهادی گفتمان ناب تهران در روستای قلدر کهلی مشگین شهر 
مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران از خدمات رسانی این گروه جهادی در روستای محروم قلدر کهلی شهرستان مشگین شهر در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
به گزارش آذردید؛

سجاد مردانه قبل از ظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان جهادی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: گروه جهادی گفتمان ناب تهران متشکل از نیروهای جهادی خواهر و برادر برای ارائه خدمات در روستای محروم قلدرکهلی شهرستان مشگین شهر مستقر شده است.

وی بیان کرد:این گروه جهادی در عرصه عمرانی به یکی از مطالبات دیرینه اهالی این روستا ورود کرده است و در پی این است که با مشارکت مردم، مشکل آبرسانی این روستا را برطرف کند.

مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران افزود:علاوه بر عرصه عمرانی، این گروه جهادی در عرصه های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و درمانی نیز با محوریت مدرسه و مسجد برای نوجوانان و بانوان برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی تدارک دیده است.

مردانه گفت: با عنایت به تقارن فعالیت این گروه جهادی با ایام ماه مبارک رمضان،برنامه هایی برای بهره مندی اهالی از فیوضات و فرصت معنوی ماه مبارک رمضان نیز تدارک دیده ایم که در محل مسجد این روستا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: فعالیت این گروه جهادی در روستای قلدرکهلی تا ۱۱ فرودین ماه سالجاری ادامه خواهد داشت و اعضای این گروه جهادی تعطیلات نوروز را در خدمت مردم این روستای محروم خواهد بود.

مسئول گروه جهادی گفتمان ناب تهران بیان کرد: این اردوی جهادی به یاد طلبه شهید آرمان علی وردی برگزار می شود و جوانان اعزامی از تهران به یاد این شهید بزرگوار، فرصت خدمت به مردم افتخاری بزرگ می دانند.

مردانه ادامه داد: این روستا هشتمین سفر ما به مرکز دنیاست و منظور ما از مرکز دنیا همان فرمایش رهبری است که می فرمایند “در جمهوری اسلامی هر جا قرار گرفته اید آنجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است‌.”

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10868
  • 85 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.