تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

دستگاه قضایی استان در سوگ شهدای خدمت

  • کد خبر : 11646
  • 03 خرداد 1403 - 11:58
دستگاه قضایی استان در سوگ شهدای خدمت
گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر "روز مقاومت ایثار و پیروزی" سوگواری و نوحه سرایی و ذکر مصائب و سختیهای اباعبدالله الحسین (ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.
به گزارش آذردید؛

مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ شهدای خدمت ، خادم الرضا و خادم ملت حضرت آیت الله رئیسی ، دیپلمات مجاهد حسین امیر عبدالهیان، وزیر امور خارجه و هیات همراه ایشان با حضور مقام عالی قضایی استان، دادستان مرکز استان، مسئولان و کارکنان تشکیلات قضایی استان در محل نمازخانه ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار شد.

در این مراسم که پس از برگزاری هفتگی زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس نهاد نمایندگی عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان با تسلیت شهادت خادم الرضا، خادم ملت، شهید جمهور آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان با تاسی از آیات قرآنی اظهار داشت: شیطان همیشه در کمین است تا انسان ها را گمراه و به تباهی بکشد چنانچه در جریان شهادت رئیس جمهور محبوب ملت ایران و هیات همراه ایشان صفات شیطانی و خود بزرگ بینی بسیاری از مقامات کشورهای خود فروخته و خواص فریب خورده داخلی نمایان شد.

وی در ادامه مردم داری، خستگی ناپدیری در خدمت به مردم و صداقت را مهمترین ویژگی حضرت آیت الله رئیسی ذکر کرد و گفت: هر کسی که در دنیا با تواضع و فروتنی مشغول خدمت باشد، خداوند آن را ارج نهاده و شخصیتی متمایز به وی اعطا می کند که حضرت آیت الله رئیسی نمونه شاخص چنین شخصیتی است که مورد لطف و عنایت پروردگار عالم قرار گرفت.

گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر “روز مقاومت ایثار و پیروزی” سوگواری و نوحه سرایی و ذکر مصائب و سختیهای اباعبدالله الحسین (ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11646
  • 27 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.