تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل بنیاد هدایت کشور با شهردار اردبیل 

  • کد خبر : 9058
  • 22 آذر 1402 - 7:48
دیدار مدیرعامل بنیاد هدایت کشور با شهردار اردبیل 
مدیرعامل بنیاد هدایت کشور در برنامه های سفر به استان اردبیل با شهردار اردبیل دیدار و در خصوص برنامه های مشترک فرهنگی گفتگو کرد.
به گزارش آذردید؛

حجت‌الاسلام سیدناصر میر محمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت کشور در برنامه های سفر به استان اردبیل با شهردار اردبیل دیدار و در خصوص برنامه های مشترک فرهنگی گفتگو کرد.

🔰 وی در این دیدار تعامل و هم افزایی دستگاههای اجرایی را عامل موثر در تقویت برنامه های فرهنگی برشمرد و افزود: باید همگان تلاش کنیم تا مسجد مرکز تبیین و روشنگری باشد.

🔰 در این جلسه که با حضور حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و جمعی از کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد مباحث مشترک فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

🔰 محمود صفری شهردار اردبیل در این دیدار با تقدیر از فعالیت های بنیاد هدایت کشور در راهبری برنامه های امامان محله و تقویت نقش مساجد، از آمادگی مجموعه شهرداری اردبیل در راستای همکاری مستمر با اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و بنیاد هدایت خبر داد.

💠 نشست هم اندیشی مدیر عامل بنیاد هدایت کشور با کنشگران فعال فرهنگی بانوان

🔰 حجت‌الاسلام سیدناصر میر محمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت کشور در نشست هم اندیشی با کنشگران فعال فرهنگی بانوان اردبیل در سخنانی اظهار کرد: بانوان در عرصه تبلیغ دینی محورهای خانواده و سبک زندگی اسلامی را در اولویت قرار دهند.

🔰 وی افزود: شریکه الامام در بحث امامان محله به بانوانی اطلاق می شود که در کنار امر تبلیغ همسران خود، کنشگری فرهنگی در محلات و جمع های خانوادگی داشته و با ارتباط گیری بین بانوان و دختران جوان، امر تبلیغ دینی را تسهیل گری کنند.

🔰 در این نشست، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فعالیت گسترده بانوان در ابعاد مختلف فرهنگی و قرآنی با اولویت بخشی به امر جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: برنامه ها و طرح های فرهنگی بنا به نیاز جامعه و توجه به زیست بوم فرهنگی استان اردبیل اجرا می شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9058
  • 94 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.