تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

زمین صنعتی مورد سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اردبیل۲ فراهم می‌شود

  • کد خبر : 10772
  • 20 اسفند 1402 - 8:33
زمین صنعتی مورد سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اردبیل۲ فراهم می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبيل از آماده سازی 60 هکتار از فاز توسعه شهرک صنعتی اردبیل2 برای فراهم کردن زمین صنعتی مورد نیاز سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های تولیدی خبر داد.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار داشت: شهرک صنعتی اردبیل۲ با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان اردبیل محسوب می‌شود که علاوه بر قطب تولید، بخش اعظمی از اشتغال استان نیز در این شهرک صنعتی قرار دارد.
وی ادامه داد: برای تامین زمین طرح‌های تولیدی مرکز استان، فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل۲ در حال آماده سازی است که تاکنون جدول بندی و زیرسازی معابر، پست برق ۶۳ کیلوولت و خط توزیع برق فشار متوسط هوایی آن اجرایی شده و تامین سایر زیرساخت‌های لازم، در دست اقدام است.
علایی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و تلاش می‌شود مراحل واگذاری زمین، طی چند ماه آتی آغاز و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.
وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسزایی در توسعه صنعت استان دارد، همانگونه که این شرکت تلاش کرده است با تملک اراضی مورد نیاز و اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد، زمینه افزایش تولید و اشتغال در استان را فراهم کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تامین زمین در مرکز استان را از موارد بسیار مهم و ضروری حال حاضر توسعه صنعت استان برشمرد و افزود: ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی به طور جد مورد تاکید و پیگیری‌های این شرکت قرار دارد که امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌ها و سازمان‌ها، نیاز سرمایه گذاران به اراضی صنعتی در مرکز و سایر مناطق استان تامین شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10772
  • 41 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.