تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان در خلخال و کوثر

  • کد خبر : 8606
  • 11 آذر 1402 - 12:07
سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان در خلخال و کوثر
معاون محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان کشور گفت: بنیاد مستضعفان بیش از یک هزار میلیارد ریال درشهرستان‌های خلخال و کوثر هزینه کرده است.
به گزارش آذردید؛
وحید خاوه‌ای، معاون محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی کشور در جریان سفر شهرستان خلخال و کوثر در استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: بنیاد مستضعفان بیش از یک هزار میلیارد ریال درشهرستان‌های خلخال و کوثر هزینه کرده است و این اعتبارات در زمینه‌های مختلفی هم‌چون طرح‌های زیرساختی، اشتغال‌زایی، توانمندسازی محرومین، محرومیت‌زدایی مردم شهرها و روستاهای شهرستان خلخال و کوثر هزینه خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد علوی کشور افزود: کمک به احداث ساخت مسکن، احداث و بهسازی راه روستایی و ساخت و تجهیز مراکز آموزشی از جمله فعالیت‌های اصلی بنیاد علوی در شهرستان خلخال است.

خاوه‌ای ادامه داد: بنیاد علوی نقطه اصلی حرکت برای پیشرفت و آبادانی در کشور است و اجرای موفقیت‌آمیز هر پروژه و اقدامی در مناطق مختلف در گرو حضور فعال مردم است.

مدیرعامل بنیاد علوی کشور همچنین با اشاره به اقدامات متعدد این بنیاد در مناطق محروم و کمتر برخوردار افزود: ارائه اطلاعات دقیق از فعالیت‌های انجام شده به عموم مردم یکی از نکات ضروری است که باید مد نظر قرار گیرد.

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه ملت ایران همواره به تعالی و پیشرفت کشور خود علاقه‌مند هستند، عنوان کرد: شناسایی و مشارکت دادن فرهیختگان و نخبگان دغدغه‌مند در کمک به اجرای طرح‌های توانمندسازی و محرومیت‌زدایی نقطه قوتی برای شروع فعالیت‌ها و پیشرفت پروژه‌ها است.

در این مراسم سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخال نیز ضمن تقدیر از اقدامات شایسته بنیاد علوی درشهرستان خلخال و شهرستان‌های هم‌جوار بر لزوم تسریع در محرومیت زدایی از منطقه تاکید کرد.

اعطای ۳۵۰ فقره تسهیلات در شهرستان‌های خلخال و کوثر

لیلا شعبان‌علیزاده دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در خلخال و کوثر نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده این نهاد در شهرستان خلخال و کوثر به خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال گفت: اعطاء ۳۵۰ فقره تسهیلات، تعمیر و تجهیز ۲۰ مسجد، اعزام ۴۰۰ نفر زائر اولی به کربلای معلی و مشهد مقدس، کمک به ساخت مسکن محرومان و توجه به آموزش، برخی اقدامات بنیاد علوی در این ۲ شهرستان در سال گذشته است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8606
  • 114 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.